PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 11:22

Eline_S_S schreef:
Ik baal echt enorm -O-. Deep Tuscany via marktplaats gekocht voor best een aanzienlijke prijs. Hij werd geadverteerd als z.g.a.n. maar krijg hem zojuist binnen. Aan één zijde helemaal verkleurd, er liepen zilvervisjes op en in en hij zit letterlijk vol met haar (goed, dat laatste valt te fixen).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ieuw dat ziet er echt smerig uit! En met die plooien vind ik hem ook echt niet ZGAN! 1 tip, koop voortaan via Vinted. Als het item dan niet in de staat is waarvoor het is verkocht dan kun je het terug sturen.

Hij kan wel heel erg opknappen nog als je hem goed onthaart en wast. Of desnoods met een stoomreiniger om te kijken of je de plooien er dan nog uit kan krijgen. Maar ik snap je teleurstelling heel goed!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 11:24

Ania schreef:
Eline_S_S schreef:
Ik baal echt enorm -O-. Deep Tuscany via marktplaats gekocht voor best een aanzienlijke prijs. Hij werd geadverteerd als z.g.a.n. maar krijg hem zojuist binnen. Aan één zijde helemaal verkleurd, er liepen zilvervisjes op en in en hij zit letterlijk vol met haar (goed, dat laatste valt te fixen).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

-O- Dit waren niet de verkoopfoto's ook denk ik?
Je zou een melding kunnen maken, dit is echt een tegenvaller. Zo had ik laatst schoenen van Vinted gekocht en toen ze binnenkwamen zat er nog hondenstront onder en op de zolen :r

Ik snap niet dat mensen dingen zo vies durven te versturen zonder het eerst te melden.

Een voordeel mijn ervaring is wel dat als je hem wast ze een heleboel van opknappen. Dus dat zou je eerst nog kunnen proberen. (Zou dan eerst de haren even eraf borstelen) De verkleuring lijkt ook van zweet te komen dus denk dat dat ook weg gaat.

Heb je hier geen melding van gemaakt? Want Vinted doet daar echt wel wat mee volgens mij. Als je je item ontvangt kun je daar aangeven dat er een probleem mee is.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 11:38

Gatverdamme, wat een smerig ding.
Ik snap ook echt niet dat mensen dat zo versturen.
Ik kreeg een paar weken geleden ook een zgan sjabrak binnen… incl haar paard. Ook stevig voor betaald. Vind dag gewoon echt niet kunnen.

Eline_S_S

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 11:50

Gelukkig stel ik me niet aan :'). Wat ontzettend goor, van die honden stront! :oo
Ik koop en verkoop eigenlijk altijd via Vinted maar nu dus een keer marktplaats. Ik heb wat voorwaarden gelezen en blijkbaar heb ik alleen kopersbescherming als ik dat specifiek aanklik en extra voor betaal… Ik heb die meid een berichtje gestuurd met de boodschap dat ik graag van haar hoor hoe ze dit wil oplossen. Wel gelezen, niet gereageerd :roll:
Ik ga hem ontharen en wassen en hoop maar op het beste. Op de verkoop foto’s was hij ook echt als nieuw. Weerkaatste het zonlicht gewoon :=

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 12:00

Blacky94 schreef:
Idafarm25

Kak de code is verlopen.

Mijn portemonnee is wel heel blij :')

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 12:47

Wtf, zo verkoop je toch niet een dekje.
Ik vind het al erg als er na het wassen wat haartjes in blijven zitten.
Mijn Tuscany was echt in hele goede staat, kwam er alleen op de dag dat de koper hem zou ophalen achter dat er 1 stikseltje wat los zat. Netjes de koper op de hoogte gebracht, en als ze hem nog zou willen dan zou ik de prijs naar beneden doen.
Eerlijkheid duurt het langst toch.

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 12:53

Afbeelding

Gisteravond de modern teal blue binnen gekregen . Hij is prachtig. Foto binnen en bij daglicht voor jullie bijgevoegd

Gekocht dankzij de kortingscode uit het topic

Heb ook een halster in die kleur ongeveer (die had ik al). Shirtje van kramer (stukje zichtbaar op foto) dat er redelijk bijpast hing in mn kast

Balen van de deep tuscany Eline! Echt niet normaal

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:12

Ik heb gisteravond foto´s gemaakt met de Dark Violet op mijn valk en vos, maar in stal want had na een drukke werkdag geen puf meer om ze even buiten in de bak te zetten. Ik vind het dekje dus ook niet echt tot zijn recht komen op de foto´s. Twijfel dus of iemand er iets aan heeft als ik ze post

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 14:06

Gatver, wat ziet dat dekje eruit zeg.. Hoe kun je het zover laten komen. Dat snap ik dus niet. Ik maak ze eigenlijk elke keer na het rijden even haarvrij, of na 2-3 keer als er nog bijna niks in zit. Sommige mensen snap ik echt niet. En het zo durven verkopen, ik kan daar met mijn verstand niet bij. Ik hoop echt dat je hem weer netjes krijgt!

@Milka: ik zou de foto's toch graag zien, dan weet ik ook direct hoe hij met minder licht is!

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 14:17

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind het op deze foto's wat grijzig lijken maar het is echt een mooie kleur paars in het echt

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 14:24

Wat erg die deep tuscany! Verschrikkelijk dat mensen dat zo verkopen en erbij zetten ZGAN. Dit soort mensen verpesten echt het kopen van tweedehands spullen :(

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:16

Oohh die teal is toch wel minder fel als dat ik had verwacht. Misschien toch… :=
Moet zeggen dat ik niet van paars ben, maar ik vind die Violet ook niet tegenvallen!

Ik zit echt met mijn mond vol tanden betreft de Tuscany :oo
Afbeelding

2 handen vol haar eraf gescrubd en in de was geweest. Ben benieuwd hoe hij opdroogt. De beestjes zijn er gelukkig wel uit :roll:

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:24

Milka schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik vind het op deze foto's wat grijzig lijken maar het is echt een mooie kleur paars in het echt

Oh, maar dat zijn geen slechte foto's toch? Vind ze best goed geworden hoor! Hij is wel echt mooi volgens mij!

Eline_S_S schreef:
Oohh die teal is toch wel minder fel als dat ik had verwacht. Misschien toch… :=
Moet zeggen dat ik niet van paars ben, maar ik vind die Violet ook niet tegenvallen!

Ik zit echt met mijn mond vol tanden betreft de Tuscany :oo
[ Afbeelding ]

2 handen vol haar eraf gescrubd en in de was geweest. Ben benieuwd hoe hij opdroogt. De beestjes zijn er gelukkig wel uit :roll:

Die durft.. Maar ik zou het niet aandurven met terug sturen en na tijd pas geld ontvangen. Straks geeft ze je geen geld terug..

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:30

Ik vind het dekje in het echt nog veel mooier.
Vind het ook altijd een beter beeld geven met het zadel erop, nu is het zo´n raar beeld eigenlijk.
Vrijdagmiddag nieuwe poging, dan worden beide gereden dus kan ik betere foto´s maken

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:39

Pffff Eline dat is wel lef hebben!

Mooi die dark violet Milka ik vind ze ook best goed gelukt!

Nou hier dan de vergelijkingsfotos maar ik vind ze nog niet echt top. Maar beter dan dit ga ik het denk ik niet krijgen.

Met de ES Aurora blues:
Afbeelding
Met de ES Matt Harnacke:
Afbeelding
Met de ES Emerald:
Afbeelding
Met de PS of Sweden Petrol
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:41

De teal ga je zeker niet te fel vinden (weet even niet meer wie t schreef) als je hem binnen uitpakt lijkt hij gewoon donkergroen!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:13

Ja, ik was er al bang voor dat het net de Aurora Blues was. En die vind ik dan echt mooier, met de donkerblauwe rand. De Aurora Blues is voor mij zo ongeveer perfect, dus dan gaat de Teal er niet komen. De paarse twijfel ik wel steeds meer over :+

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:19

Oooh, die foto op die vos. Ikwillem :')

mariekie schreef:
Blacky94 schreef:
Idafarm25

Kak de code is verlopen.

Mijn portemonnee is wel heel blij :')

Oh oliebol, dat is jammer haha. Maar same :') Dan maar wachten tot ie ergens anders leuk in de sale is.

Wat super stom zeg van de Tuscany. Zoveel haar is idd echt niet van "een paar keer rijden". Dat mensen dat lef hebben :=

Wel fijn dat de aurora en de teal dezelfde kleur lijken te zijn. Scheelt weer geld _O- Wellicht dat ik dan ooit nog eens kijk voor het T-shirt voor bij de aurora maar vind het voor nu wel goed zo

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 18:21

Ik had de Aurora niet en op mijn kleur paard vind ik de modern zonder rand mooier

Snap dat je de teal niet neemt als je de aurora al hebt

Dark Violet is ook mooi maar ik heb de purple gold al en wil niet teveel paars

Heb sowieso nu 4 ES dekjes dus dat is wel genoeg voorlopig...

Vind ze wel het fijnst van alle drkjes die ik heb geprobeerd

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 18:28

Bedankt voor de vergelijkingsfoto's van de teal.
Ik vind de aurora blues mooier vanwege de donkere rand.
Toch die maar eens proberen te scoren

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:56

Oh wat een goede vergelijkingsfoto’s. Dank je!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:59

Milka schreef:
Bedankt voor de vergelijkingsfoto's van de teal.
Ik vind de aurora blues mooier vanwege de donkere rand.
Toch die maar eens proberen te scoren

Ik verwacht dat daar wel een aantal van de verkoop ingaan nu tweedehands, nu de teal uit is. Maar let ook goed op de kortingsacties van ES want dan kan je hem zo voor 45 euro scoren ;)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 22:04

Ik heb vandaag met de PS of Sweden Emerald gereden.

Afbeelding

En een fijne match qua truitje gevonden. Krijg alleen de kleur niet goed erop, kleur is in het echt veel meer gelijk.

Afbeelding

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 22:54

Oohh die teal! Die is inderdaad niet zo fel en toch best wel heel erg gaaf :* Ik probeer mijzelf er nog even van te onthouden en kijken of ik later de modern 2e hands kan kopen (als ik dat nog durf :') )
Gelukkig deed een wasbeurt m wel goed!
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 22:58

Eline_S_S schreef:
Oohh die teal! Die is inderdaad niet zo fel en toch best wel heel erg gaaf :* Ik probeer mijzelf er nog even van te onthouden en kijken of ik later de modern 2e hands kan kopen (als ik dat nog durf :') )
Gelukkig deed een wasbeurt m wel goed!
[ Afbeelding ]

Wow, gelukkig maar! Zijn die verkleuringen er wel uit nu? Gelukkig zijn het wel echt kwaliteitsdekjes en na een wasbeurt weer ZGAN!

Love die PS Emerald <3