Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Seventeen schreef:Heeft er iemand tips voor een (licht)bruin hoofdstel zonder sperriem? Zit nu zelf te kijken naar de Shockemohle Tokyo en de Lemieux kudos flash bridle maar mochten er nog andere suggesties zijn.

darkadia schreef:Seventeen schreef:Heeft er iemand tips voor een (licht)bruin hoofdstel zonder sperriem? Zit nu zelf te kijken naar de Shockemohle Tokyo en de Lemieux kudos flash bridle maar mochten er nog andere suggesties zijn.
Ik heb een Masego Lilly
[ Afbeelding ]
Maar bijv Equibridle heeft ook mooie bruine tegenwoordig zonder sperriem.
Of een ander kopstuk, maar dat kan ik zo voor dit specifieke hoofdstel nog niet vinden. Maar wie weet heeft iemand hier tips
Wiwabalia schreef:Heeft Equibridle niet een passend kopstuk, zodat je die kan wisselen?
Ik heb van mijn man de Presteq Faysport gekregen, en na wat in vorm te duwen ben ik wel heel erg tevreden over dit hoofdstel.
xMyrth schreef:Oeh dat is inderdaad een heel specifiek kopstuk... Ik zou niet weten of daar nog andere versies op kunnen passen... Dan misschien toch eens kijken naar een ander hoofdstel?

xMyrth schreef:Deze van schockemöhle zou misschien nog een optie zijn:
https://hypostore.nl/schockemohle-kopst ... M5EALw_wcB
Dus ik denk ook niet dat het bestaat hoor, een ander kopstuk voor dit hoofdstel.. maar bedankt voor het meedenken! Als iemand eenzelfde type hoofdstel weet maar dan met een smaller kopstuk, hoor ik het ook graag
maar ga zelf natuurlijk ook rondkijken
Geen idee of Jolanda Nijenhuis daar wat in zou kunnen betekenen...