Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rachster schreef:Ik rij altijd in een matching setje. Ik heb voor elk setje een longsleeve maar geen shirt met korte mouw.
Wie helpt mij om mijn setjes compleet te maken?
Ik ben dus op zoek naar shirtjes met een korte mouw die passen bij de dekjes van PS of Sweden:
-Neptuna
-Grape
-Wine
-Bow aqua
-Ombre
-Petrol
[ [url=m/dbs2tn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Farjen schreef:Mooi Marieke!
Tijger, tof die Navy. Ik heb de plum maar twijfel of ik toch niet ook de navy zou kopenZiet er trouwens een heerlijk zadel uit!
Darkadia, toch een goeie match vind ik!
Hier vandaag les op verplaatsing, dus de ideale gelegenheid om mijn PS Lemon te gebruiken![]()
[ [url=m/R44oV6.png]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Hier vandaag de Merlot Crystal op buitenrit![]()
[ [url=m/NG4jOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat denken jullie, zou de Merlot Crystal mooi zijn bij een fotoshoot op de heide? Zouden de kleuren van de heide en het dekje bij elkaar passen?
Matheno schreef:Texas02 schreef:Hier vandaag de Merlot Crystal op buitenrit![]()
[ [url=m/NG4jOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat denken jullie, zou de Merlot Crystal mooi zijn bij een fotoshoot op de heide? Zouden de kleuren van de heide en het dekje bij elkaar passen?
Oh dan zou ik eerder voor Purple White bijvoorbeeld gaan, of Plum. Maar ik weet niet of je die hebt natuurlijk.
Stal_Fiore schreef:Ik heb 3 jaar terug de PS of Sweden Wine gebruikt voor een fotoshoot op de hei.
Die kleurt er erg mooi bij.
[ [url=m/XCht43.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EDJcO7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/i5Z6Ik.png]Afbeelding[/url] ]
Marieke1495 schreef:Zorro_ schreef:Ik twijfel met kopen tussen de Pink Pearl en de Winter Rose.. heeft iemand toevallig een vergelijking foto?![]()
Verder vind ik de Emerald echt…
Die kan ik morgen voor je maken.