Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Ondanks dat een rug dus ook best wat hol kan zijn
Maaike_Indy schreef:Misschien komt het ook omdat ik zo'n klein pony ruggetje niet gewend ben dat ik het er minder uit vind zien. Hij heeft wel iets een opliggende ruggengraat wat niet heel duidelijk op de foto te zien is en de schoft oogt ook behoorlijk schraal en puntig.
Een boomloos waarbij geen poespas nodig is, dat zou een ghost kunnen zijn?Qua budget zal het waarschijnlijk een tweedehands zadeltje gaan worden en een bambino ghost heb ik tweedehands nog niet voorbij zien komen. Tenminste, een piccolo za voor hen te groot zijn denk ik.
minikatje schreef:Maaike_Indy schreef:Misschien komt het ook omdat ik zo'n klein pony ruggetje niet gewend ben dat ik het er minder uit vind zien. Hij heeft wel iets een opliggende ruggengraat wat niet heel duidelijk op de foto te zien is en de schoft oogt ook behoorlijk schraal en puntig.
Een boomloos waarbij geen poespas nodig is, dat zou een ghost kunnen zijn?Qua budget zal het waarschijnlijk een tweedehands zadeltje gaan worden en een bambino ghost heb ik tweedehands nog niet voorbij zien komen. Tenminste, een piccolo za voor hen te groot zijn denk ik.
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... nberichten
Is dit iets voor jullie?
Trekker luxus pony, heb zelf een trekker classic die mij er goed bevalt op dit moment
pmarena schreef:De JustAdjust is grofweg gezegd gewoon een Cheyenne, maar dan met de extra opties van verplaatsbare dijwrongen en een verplaatsbare cantle.
Erg handig & fijn zadeltje dus dat meer steun en mogelijkheden geeft dan de Cheyenne
Wat schapen betreft passen de Barefoot zitting en zittingovertrek natuurlijk op de Arizona (Nut) zadels.
Maar je ziet af en toe ook wel dat iemand zo'n standaard all-over schaap er overheen trekt, ik durf verder niet te zeggen in hoeverre je daaraan nog aanpassingen moet maken om het goed pasend & stevig liggend te krijgen