Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simbaa schreef:Iemand ervaring met de Turnout Boots van Lemieux? Mijn paard heeft achter erge mok/huidirritaties, maar wil haar graag de wei op hebben. Werken deze beschermers? Of wordt het toch nat onder de beschermers bij de kogels?
Simbaa schreef:Dank voor je reactie! Heb je M voor achter? Ik heb een E-pony met smalle beentjes, dus moet inderdaad sowieso even goed naar de maat kijken.
IwanLuver schreef:Ik hoop dat dat ook gaat gebeuren voor de Hunter Green.
Ik heb bij Hypostore het dekje en het shirt besteld, maar het dekje is de verwachte datum 20 december en voor het shirt heb ik een mail gehad dat ze de dat bij de leverancier moeten opvragen..
Robin_Rikkie schreef:IwanLuver schreef:Ik hoop dat dat ook gaat gebeuren voor de Hunter Green.
Ik heb bij Hypostore het dekje en het shirt besteld, maar het dekje is de verwachte datum 20 december en voor het shirt heb ik een mail gehad dat ze de dat bij de leverancier moeten opvragen..
Hier ook bij hypostore besteld het dekje en hoop dat hij geleverd wordt dan maar kans is wel dat het ook uitgesteld wordt
IwanLuver schreef:Figo88 schreef:Is er iemand die ervaring heeft met de trainingsshirts (met lange mouwen) van LeMieux?
Zelfde vraag en zijn deze ook te koop in NL?
Armani1985 schreef:Naomi_Haffie schreef:[ [url=m/JAwxqB.png]Afbeelding[/url] ]
Heeft iemand van jullie deze vesten al gezien ? Of zelfs gepast
Ja ik heb de mulberry! Ontzettend mooi! Maat valt gewoon uit heb altijd s en van deze ook
Figo88 schreef:Armani1985 schreef:
Ja ik heb de mulberry! Ontzettend mooi! Maat valt gewoon uit heb altijd s en van deze ook
Waar kopen jij/jullie LeMieux kleding? Ik kan namelijk bijna niks in de winkels en online vinden, echt zo jammer. Kopen jullie het meeste dan gewoon in Engeland?