Telt een cap ook? Heb gisteren voor mijn verjaardag een Samshield gekregen van mijn vriend! Ooh ik was zo blij, heb er een half uur naar zitten staren!
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 24-12-13 22:25, in het totaal 3 keer bewerkt Reden:Foto verwijderd, zie openingspost: Alleen eigen foto's.
Amiigo
Geplaatst: 24-12-13 17:21
I love it
shetties
Geplaatst: 24-12-13 17:23
Ooh Nies die cap is gaaf! Die zou gaaf bij mijn cross-set zijn, alleen mijn set is bruin-roze... Als ze hem nou bruin met roze zouden maken, zou dat perfect zijn
Die sterren springschoenen blijven leuk ( ik heb dan ook 3 paar ingeslagen )
Voor de oplettende kijker, mijn pony heeft inderdaad geen ijzers, want die heb ik er vorige week af laten halen. Ze staat alleen in de zomer op ijzers (want ze staat alleen op ijzers zodat ik kalkoenen kan indraaien), maar ik wilde de springschoenen voor de foto toch even om doen.
Merk weet ik zo niet, er staat wel iets op. Ik heb ze een paar jaar geleden bij Hooks gekocht, maar ze passen perfect bij deze set.
Ik heb dit dekje ook in het vzh gekocht voor mijn cross set, helaas zijn dit geen echte crossbeschermers dus ga ik er niet mee crossen. Maar ik heb zwart/blauwe crossbeschermers dus die passen er wel bij Nu nog op een shirt enz bij elkaar zoeken