Ik ben ook zo erg met paarden kopen. Heb er alweer een op het oog die ik geweldig vind. Zit echt op mn handen om er niet te gaan kijken. VP is me te hoog en eigenaar wil echt niet zakken, heb ik al van andere geinteresseerden gehoord. Maar hij is zo leuk! Oh ja, en ik heb al 4 paarden.
Lys_PPA
Geplaatst: 01-07-21 14:53
Robijntjah schreef:
Oke oke, in trailerritjes voor mooie buitenritten dan
Die kunnen altijd lage kosten, veel plezier van.
Haha Iriscope, rijpaarden is wel ff iets anders dan mijn 'collectie' mini's. Al komt voor mijn mini's net zo vaak de hoefsmid, tandarts en indien nodig dierenarts als voor m'n rijpaard. De enige besparing is dat ik ze alle 5 met dezelfde wormkuur kan ontwormen. Maar ik snap je gevoel! En dus kun je dan ook maar beter echt niet gaan kijken...
Tango1979
Geplaatst: 01-07-21 16:17
Sneak peaks op Insta van de fall collectie. Zo te zien combis met navy, bruin en groen
Hmm wat een saaie standaard kleuren zeg. Ik zou wel eens iets originelers willen zien dan pastel voor de zomer en basic kleuren voor de winter. Iets mooi warms, een diepe terracotta, misschien dat plum achtige warme paars, een goeie okergeel oid zou me een stuk meer aanspreken. Die lichtgroen met bruine is misschien de enige die me aanspreekt zover.
Ik overweeg mijn PSOS Floret Aqua Dressuur te verkopen. Zit nog in de originele verpakking incl. kaartjes. Ik pak altijd de BOW Aqua dus blijft deze liggen. Mocht iemand hem over willen nemen (verkoopprijs) stuur me dan even een berichtje
Is er toevallig iemand in deze groep die graag van zijn Lavender dekje afwil? In de maat Full Dressuur? Liefst in een goede staat, maar dat is hier geloof ik wel de standaard
Rachster
Geplaatst: 02-07-21 11:55
Ik rij altijd in een matching setje. Ik heb voor elk setje een longsleeve maar geen shirt met korte mouw.
Wie helpt mij om mijn setjes compleet te maken?
Ik ben dus op zoek naar shirtjes met een korte mouw die passen bij de dekjes van PS of Sweden:
-Neptuna -Grape -Wine -Bow aqua -Ombre -Petrol
Kimley
Geplaatst: 02-07-21 13:21
Ik heb de mahonie van Kramer voor bij de wine besteld. Komt hopelijk morgen binnen! En de plum van Kramer voor bij de plum ruffle (is bijna dezelfde kleur als de grape dacht ik?)
En bij de faded fuschia gewoon een navy shirtje tot dat ik een goede roze kan vinden, zelfde kleur blauw als de rand. Is dat bij de ombre geen (tijdelijke) optie?