Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, hij is best breed geworden en ik voel het nu al
, hij is best breed geworden en ik voel het nu al                                                         
Berdien schreef:Wat ik voelde was de skirt, die zich doordat ze (weer) overbouwd is in de schouder graaft. De fork zelf heeft voldoende ruimte. Gelukkig had ik nog een dikke vilten pad liggen, die hebben we er nu onder gedaan. Die lift de voorkant wat meer op, waardoor de boel wat hoger komt te liggen.

heb de cayenne met een L pommel geprobeerd en dat lag beter.
 heb de cayenne met een L pommel geprobeerd en dat lag beter.

persoonlijk vind ik alles wat je hebt gepost niet fijn ogen, maar dat zegt opzich ook niks
 persoonlijk vind ik alles wat je hebt gepost niet fijn ogen, maar dat zegt opzich ook niks   

heb al een op maat gemaakt zadel gehad en weet ik wat allemaal. Nu is ze tenminste blij
 heb al een op maat gemaakt zadel gehad en weet ik wat allemaal. Nu is ze tenminste blij   

Het is een LaBona Grandiosa bbp. Eigenlijk had ik een vilten versie besteld, maar die bleek niet leverbaar in de goede kleur, toen was er iets mis met het vilt etc etc. Uiteindelijk heeft het toch wel een maand of twee geduurd voor ik hem had. Omdat het vilt dus niet helemaal goed was en ze het zo vervelend vond dat ik al zo lang wachtte heeft ze me de leren versie gestuurd!
 Het is een LaBona Grandiosa bbp. Eigenlijk had ik een vilten versie besteld, maar die bleek niet leverbaar in de goede kleur, toen was er iets mis met het vilt etc etc. Uiteindelijk heeft het toch wel een maand of twee geduurd voor ik hem had. Omdat het vilt dus niet helemaal goed was en ze het zo vervelend vond dat ik al zo lang wachtte heeft ze me de leren versie gestuurd!

wat een comfortabel zadel is dat zeg! (Barefoot halfpad ligt onder het dekje)
 wat een comfortabel zadel is dat zeg! (Barefoot halfpad ligt onder het dekje)
 We zijn er super blij mee in ieder geval!
 We zijn er super blij mee in ieder geval!
 teruggestuurd dus.
 teruggestuurd dus. 

. Kan ook aan het feit liggen dat ik 'm getest had van een stalgenoot, alhoewel hij nog bijna-nieuw was. Vond de singelophanging ook niet zo fijn.
. Kan ook aan het feit liggen dat ik 'm getest had van een stalgenoot, alhoewel hij nog bijna-nieuw was. Vond de singelophanging ook niet zo fijn.

Sintara schreef:Fijn zeg!
Ik had een tijdje een barefoot ride on bbp te leen, beviel opzich goed behalve dan dat ik precies met mijn voet op de (gespen van) de singel uitkwam. Ik had dus een andere bbp besteld van fra, maar oh men die viel tegen! Vreselijke pasvorm en paard was er al boos op toen hij nog los op de rug lag. Na een paar meter rijden was hij al ver naar achter geschoven, strak op de schoft en stond de achterkant omhoogteruggestuurd dus.
Hoe bevallen de bbp van christ? Ik heb heel veel bol.com bonnen liggen... Qua broekmaat kan ik in een maat pony, maar belangrijker is de pasvorm voor mel