Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Caaatje, wat mij vooral direct opvalt is dat er wel erg veel schoft onder het zadel ligt. Ik zou zelf nav die afdruk graag proberen of het zadel niet iets meer naar achteren kan, de afdruk van de singel mag imo namelijk ook nog wel een stukje naar achteren
Maar misschien heb je je redenen dat het dan (ook?) niet helemaal lekker ligt?
DubbelDun schreef:Op zich zie ik aan de rug niet zoveel mis. ls je aan een boomloos zadel denkt zou ik meteen gaan voor een pad waar je meerdere inlages in verschillende vakken kunt doen. Zodoende kun je de rug wat 'opvullen' en komt er ook minder druk op de schouders te staan.
dianaw33 schreef:Komt er ook een testzadel van de Ghost lipica? En heeft iemand van de verkopers toevallig een foto van hoe het singelsysteem daarvan bij een paard valt?
Kwetal schreef:DubbelDun schreef:Op zich zie ik aan de rug niet zoveel mis. ls je aan een boomloos zadel denkt zou ik meteen gaan voor een pad waar je meerdere inlages in verschillende vakken kunt doen. Zodoende kun je de rug wat 'opvullen' en komt er ook minder druk op de schouders te staan.
Of je neemt een boomloos zadel waarbij je die poespas niet nodig hebt....![]()
Ik zie ook geen bezwaren bij die rug. Zo hol is het niet, maar dat decathlon zadeltje past voor geen meter en ligt ook wat ver naar voren.