Marocje schreef:Het zadel is van mij, maar de pad is van Miss Charly, daar zitten inlagen in, maar zal het veel uitmaken of ze mijn pad erbij gebruikt? Die heb ik natuurlijk bij deze Ghost gekocht, maar dacht zelf dat het niet zou uitmaken..
Op de foto lijkt het alsof missCharly hele korte beugels heeft, vond ik zelfs toen ik ernaast stond. Maar blijkbaar vertekenen de laarsjes, want ze kwam amper het zadel uit met lichtrijden (en nee, je hoeft ook geen meter op te veren, maar iets meer dan alleen je been strekken en nog op je kont blijven zitten is het andere uiterste..) of hadden we na deze foto nu een gaatje langer gedaan?
In draf is het gewoon duidelijk dat dit zadel geen goede match is, de dijwrongen prikken dan echt..
Wellicht ligt hij dan wat hoger? Je zou het altijd eens kunnen proberen!
Ik denk inderdaad dat een Firenze (al dan niet piccolo) het verschil uit kan maken. De Firenze heeft ook iets meer ruimte voor de lange benen, en de schuinere wrongen zijn ook prettiger.
In draf kun je het het beste zien en voelen inderdaad. Een stand foto is altijd wat gokken.