Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SecretLIN schreef:ik zoek nog een boomloos voor mijn andere pony, maar raak mijn vhzadel of dressuurzadel ( weet niet eens wat het is zadel is nieuw) niet kwijt
raya00 schreef:Duhelo, wat is spokken precies? Kan het niet ook leer op leer zijn, op een bepaalde manier? Heb overigens net zo'n leuk paard als die van jou, met zo'n singelplaats t.o.v. zadelplaats.
Mijn London kan ook nogal vreemde geluiden produceren. Was één grote kraakbak toen 'ie nog nieuw was, hoorde mezelf niet meer rijden zeg! Nu al stukken minder, met afentoe een vreemd geluid. Is tot nu toe altijd een kwestie van het ene gedeelte schuift over het andere, en met een sponsje zadelcreme tussen alle stukken onderling door ook weer zo weg.
Maar goed, ik heb een vrij nieuw zadel.
nickyu schreef:lar
echt nog nooit van "spokken"gehoord .. wat moet ik me daar uberhaubt bij voorstellen ?
duhelo , zit de banaan wel uit de oksel ? dan kan je ook denken aan een singel verlenger
Duhelo schreef:haha, wat is spokken, geen idee om het in goed nederlands uit te leggen.
bij iedere pas met het rechtervoorbeen vooruit zegt het zadel SPOK.
ik heb het idee dat het vanuit de singel komt (daar die ook beweegt als het zadel vooruit gaat), maar vind niet echt delen die over elkaar wrijven (bij de arizona is er nou niet echt veel leer op leer)
kan eens testen met mijn andere pad, en eens de seatsaver losmaken en herleggen.
banaansingel: hij past op mijn london hoor (zit aan beide kanten op gaatje 8-9), maar heb het idee dat hij idd niet uit de oksel blijft (bleef toen ze dikker was, weet je nog dat haar singelnijd verergerde?)
maar ook met de fra reageerd ze hetzelfde, dus denk niet dat het specifiek aan dié singel lag. gebruik hem momenteel wel weer daar de fra te groot is.