Nee nee sorry, ook niet zoveel zin om meer als 1000 km terug te rijden naar nederland hahah
ladyharma
Geplaatst: 20-12-13 22:26
anoukwendy schreef:
Hier mn stapel dekjes Eentje zit er niet bij die ligt nog bij mn vader [ Afbeelding ]
ik ben verliefd XD
ThePast03
Geplaatst: 20-12-13 22:30
Moderatoropmerking:
Hierbij nogmaals het verzoek om on topic te blijven. Er staan nu bij elkaar 4 pagina's aan moderatoropmerkingen. Het negeren van deze moderatoropmerkingen kan een sanctie opleveren.
Gisteren in de uitverkoop wat kingslandspul gescoord voor kerst . Krijg het alleen op kerstavond pas Donkerbruine rijbroek, donkerblauw wedstrijdjasje en twee shirtjes. Helemaal happy
Omdat ik al heel veel PB's krijg zet ik t even centraal neer : Alles behalve het pagony dekje komt van Hypo Fryslan (onderdeel van Club Hypo) en ik heb van alles de laatste meegenomen, alleen de dralon ligt er nog in L
Enphalu
Geplaatst: 21-12-13 20:49
anoukwendy schreef:
Oehh mooie aankopen
Ik ben nu bezig met een soort plank aan de muur maken waar ik mn zadels en hoofdstellen aan ga hangen als ie af is zal ik wel een foto plaatsen
Willen jullie er nogmaals op letten dat (offtopic) geklets in dit topic kan? [HK] Show je (nieuwe) harnachement en setjes. Het zou zonde zijn als hier een slotje op komt omdat de modjes steeds waarschuwingen moeten geven...
Gave spullen heb je gekocht wollewaps!
Nies_
Geplaatst: 24-12-13 15:57
Cappie en dekkie
Selena
Geplaatst: 24-12-13 16:06
^ leuke cap hierboven zeg. En dat dekje ook!
Gister ook voor kerst een dekje gekregen, het is een neon roze dekje, alleen dat zie je niet heel duidelijk..