Hier vandaag de orchid bloom, wel vermoeid na dit ritje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Milka schreef:Thanks voor de tip!
Zojuist de modern Dark Violet besteld en de baselayer![]()
Dat paars staat bij zowel mijn valk als bij mijn vos erg mooi![]()
Twijfel nog wel over de Teal ..
Odetje92 schreef:Ik ben wel benieuwd naar een vergelijking Moonless Night vs Dark Violet in het echt aangezien de stock foto's van ES zelf de Moonless bruiner doet overkomen
loulou schreef:Iemand toevallig interesse in deze rijbroek maat 40. Hij valt een maat kleiner
https://www.psofsweden.com/nl/product/b ... ches-black
Ik kan hem gewoon retour sturen, maar aangezien de retour kosten zo hoog zijn bij 1 retour product probeer ik eerst ff hier of er toevallig iemand nog zo’n broek erbij wil
Eline_S_S schreef:Ik pak de endless glow de laatste weken echt super vaak! Helemaal fan van![]()
En als er voer wordt gepakt kan ie wel blij kijken![]()
[ Afbeelding ]
Edit; ik zie dat mijn eerder gestuurde code voor 25% korting ook geldt op de nieuwe collectie. Ik twijfel nu heel sterk om de teal te bestellen
Eline_S_S schreef:Edit; ik zie dat mijn eerder gestuurde code voor 25% korting ook geldt op de nieuwe collectie. Ik twijfel nu heel sterk om de teal te bestellen
roxiie schreef:Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen t gewone oornetje en het modern oornetje?
Eline_S_S schreef:Ik pak de endless glow de laatste weken echt super vaak! Helemaal fan van![]()
En als er voer wordt gepakt kan ie wel blij kijken![]()
[ Afbeelding ]
Edit; ik zie dat mijn eerder gestuurde code voor 25% korting ook geldt op de nieuwe collectie. Ik twijfel nu heel sterk om de teal te bestellen