Hier vandaag de orchid bloom, wel vermoeid na dit ritje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Milka schreef:Thanks voor de tip!
Zojuist de modern Dark Violet besteld en de baselayer![]()
Dat paars staat bij zowel mijn valk als bij mijn vos erg mooi![]()
Twijfel nog wel over de Teal ..
Ook deze kleur lijkt op de foto weer blauwer dan hij in het echt is.
Odetje92 schreef:Ik ben wel benieuwd naar een vergelijking Moonless Night vs Dark Violet in het echt aangezien de stock foto's van ES zelf de Moonless bruiner doet overkomen

loulou schreef:Iemand toevallig interesse in deze rijbroek maat 40. Hij valt een maat kleiner
https://www.psofsweden.com/nl/product/b ... ches-black
Ik kan hem gewoon retour sturen, maar aangezien de retour kosten zo hoog zijn bij 1 retour product probeer ik eerst ff hier of er toevallig iemand nog zo’n broek erbij wil
Eline_S_S schreef:Ik pak de endless glow de laatste weken echt super vaak! Helemaal fan van![]()
En als er voer wordt gepakt kan ie wel blij kijken![]()
[ Afbeelding ]
Edit; ik zie dat mijn eerder gestuurde code voor 25% korting ook geldt op de nieuwe collectie. Ik twijfel nu heel sterk om de teal te bestellen
heb hem zelf ook nog liggen, maar nog niet gebruikt. Ga ik binnenkort toch eens doen
Eline_S_S schreef:Edit; ik zie dat mijn eerder gestuurde code voor 25% korting ook geldt op de nieuwe collectie. Ik twijfel nu heel sterk om de teal te bestellen
Komt me nu eigenlijk financieel even niet zo goed uit maar dit klinkt wel aantrekkelijk 
roxiie schreef:Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen t gewone oornetje en het modern oornetje?
Eline_S_S schreef:Ik pak de endless glow de laatste weken echt super vaak! Helemaal fan van![]()
En als er voer wordt gepakt kan ie wel blij kijken![]()
[ Afbeelding ]
Edit; ik zie dat mijn eerder gestuurde code voor 25% korting ook geldt op de nieuwe collectie. Ik twijfel nu heel sterk om de teal te bestellen