Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
magootie schreef:Ik heb hier al even niet gereageerd omdat ik nog 2 jaar moet wachten tot mijn jonkie onder het zadel gaat.
Maar ik kwam deze tegen. Lijkt ook weer veel op PS en ES. Die kleur vind ik echt prachtig! Weet nog dat iemand vorig jaar een ES dekje bewerkt had in deze kleur.
[ [url=m/sG2D0K.png]Afbeelding[/url] ]
Tango1979 schreef:PS biedt nu free shipping vanaf €89 aan op hun eigen site. Mss wil iemand nog iets uit de sale
Lys_PPA schreef:Tango1979 schreef:PS biedt nu free shipping vanaf €89 aan op hun eigen site. Mss wil iemand nog iets uit de sale
Pff volg hierbij het brein van een shopaholic...
Mijn brein leest je post en mijn handen openen meteen een nieuw tabblad en typen de websitenaam. Mijn brein zegt, nee je hebt al teveel geld uit gegeven de laatste tijd (o.a. nieuwe auto), ofwel een 'koopverbod' en deze week toch stiekem al voor 525 euro geshopt![]()
Vervolgens:
- Competition top, gelukkig niet op voorraad in mijn maat
- Wine saddle pad, gelukkig in jump ipv dressage
Website zegt: back to top. Brein zegt, pff gelukkig, niets gevondentrots op mezelf
![]()
Tango1979 schreef:Herkenbaar LysIk ben soms opgelucht als er in de sale niets naar m'n zin bij zit, of als het er niet meer in de goede maat is.
Robijntjah schreef:Ik zie het al, jij bent net zo goed in geen spullen kopen als in geen pony's kopen