PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

bliksemflits

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:24

Ik blijf ook over dat jasje twijfelen! Ik heb nu een fellere rode maar die is best dik dus van de zomer erg warm... Die bordeaux van ES blijft ook echt in m'n hoofd zitten maar ik vind hem zooo duur :(

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:42

Nou ps of sweden heeft de kortingsactie goed gepland. Wou een nieuwe legging bestellen maar niks meer in mijn maat. ☹️

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:43

Ja precies wat ik zei! Ze doen het eind van de maand waarin er niks nieuws online komt. Blijmaken met een dooie mus heet dat.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 17:46

Er stond op hun site bij sommige artikelen dat de restock in week 30 zou zijn... dat is deze week... hopelijk komt er nog wat bij.

Hier vandaag eindelijk mijn golden olive mee naar stal en op mijn draver gehad.

Staat hem goed :) alleen jammer dat het bontje met donkerblauw is...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 19:11

Wat een gave sets en wedstrijdset komen er weer voorbij zeg, wordt je hebberig van :o

Stalgenootje van mij had een kastopruiming en deed was PS of Sweden dekjes weg. Vond ik totaal niet erg, dekjes waren nog erg mooi, de kleur stond prachtig, helemaal verkocht! Maar na 10 minuten longeren lag het dekje bijna op zn kont ipv onder het zadel.... pasvorm werkt dus totaal niet voor hem, terwijl ik geen last heb met mn ES dekje? Ik baal wel, hij was zo mooi :')

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 19:51

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 20:12

absque_dubio schreef:
linda2008 schreef:
Ik heb hem net besteld. :j Maat valt normaal.
Maar het is een heel dun stofje (ik ga nu een maatje groter bestellen omdat ik stevig ben en het stofje tekent wat snel)

Hm, ik ben ook wat stevig dus dan twijfel ik.. welke maat heb jij besteld? Wil je een aanfoto laten zien als je hem binnen hebt?
De set is prachtig ja! Daarom wil ik hem ook zo graag..

Je hebt pb ;)

Wel balen dat die korting op korting niet meer werkt... dat was dan vast een foutje... :=
lucky me! dat ik de maat groter ook gewoon nog heb besteld vanmorgen met de dubbele korting :o
Nu kan ik gewoon kijken welke beter valt :D wel te hopen dat ie snel binnen komt, voordat ik de kleinere niet meer zou kunnen retourneren :')

xMoniique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 11:24

Heeft iemand enig idee welk shirt/baselayer oid past bij de brick orange en de lavender? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 11:29

PS plaatst net filmpje dat ze eindelijk alles voor restock hebben binnen gekregen.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 11:37

Ik heb het shirt van horka voor de brick orange. Staat wel groot horka op...

xMoniique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 11:40

darkadia schreef:
Ik heb het shirt van horka voor de brick orange. Staat wel groot horka op...

Ik heb hem even opgezocht, en die lijkt wel echt de goede kleur, thanks *\o/*

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 12:39

Yvank_ schreef:
PS plaatst net filmpje dat ze eindelijk alles voor restock hebben binnen gekregen.

Dat zou leuk zijn :D

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 13:26

Er staat een Steel Blue op marktplaats te koop voor de liefhebber.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:07

Is er ook iemand die een maat cob heeft onder een 17,5 inch zadel? Ik had het vergeleken met m’n le mieux dekje qua maat. Dat scheelt niet eens veel alleen in de lengte naar beneden toe.. dus vraag me af hoe het dan uit komt bij je zweetblad O:)
Heb een E pony en vond maat full wel erg groot ogen op hem.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:16

kaatje89 schreef:
Is er ook iemand die een maat cob heeft onder een 17,5 inch zadel? Ik had het vergeleken met m’n le mieux dekje qua maat. Dat scheelt niet eens veel alleen in de lengte naar beneden toe.. dus vraag me af hoe het dan uit komt bij je zweetblad O:)

Wat voor zadel heb je? En ligt er nog een bontje ofzo onder je zadel of alleen een dekje? Onder mijn 17,5" Kingsley zou cob ook wel passen denk ik. Full staat mooi op een groot paard hoor, maar heb ruimte over aan de onderkant van het zweetblad.
Ben het met je eens dat het dekje op een klein paard/pony vrij veel is

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:23

x_Milou schreef:
kaatje89 schreef:

Wat voor zadel heb je? En ligt er nog een bontje ofzo onder je zadel of alleen een dekje? Onder mijn 17,5" Kingsley zou cob ook wel passen denk ik. Full staat mooi op een groot paard hoor, maar heb ruimte over aan de onderkant van het zweetblad.

Ik heb m’n nieuwe zadel nog niet binnen, daarom vind ik het ook lastig, word sowieso 1 met korte kussens (pony heeft niet zo’n lange rug voor een zadel). Met de maattabel heb ik het vergeleken en qua lengte moet het wel passen alleen naar beneden toe scheelt het 5 cm geloof ik. Dat is nog best wel een stukje..

Dus was wel benieuwd naar mensen die een cob dekje hebben :)

minetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:36

kaatje89 schreef:
x_Milou schreef:

Ik heb m’n nieuwe zadel nog niet binnen, daarom vind ik het ook lastig, word sowieso 1 met korte kussens (pony heeft niet zo’n lange rug voor een zadel). Met de maattabel heb ik het vergeleken en qua lengte moet het wel passen alleen naar beneden toe scheelt het 5 cm geloof ik. Dat is nog best wel een stukje..

Dus was wel benieuwd naar mensen die een cob dekje hebben :)

Ik heb een 17,5 inch dressuurzadel op mijn E en full dekjes, maar ik zou ze ook echt geen 5 cm korter willen hoor :=

Ik heb wel altijd mijn dekjes iets omhoog aan de bovenkant zodat de ruggengraat vrij is maar als je er aan de onderkant 5 cm af haalt komt hij niet meer onder mn zweetbladen uit. Maar ik kan je helaas niet helpen aan een foto met een cob dekje :P

Zijn er hier ook mensen die de pro collectie van ps of sweden hebben en foto's te paard hebben? Ik heb er eerst eerlijk gezegd niet zo naar gekeken maar ik zag laatst een foto van een zwart dekje van de pro collectie en die was toch wel heel erg mooi!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:46

Mijn pony heeft ook een hele korte rug en daarvoor gemaakt zadel met korte kussens. Maar ik gebruik ook gewoon full en zou zelf ook niet korter willen...
je hebt wel iets speling maar dan worden ze ook korter bij het zweetblad zeg maar...
Afbeelding
Afbeelding

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:50

Minetje, ik had idd gemeten en qua lengte op de rug zou het bij die van mij wel willen maar qua lengte naar beneden kom je dan te kort denk ik.

Linda, dankjewel voor je foto’s. Bevestigd wel wat ik al dacht dat je dan qua lengte onder je zweetblad wel full nodig bent. Hele mooie pony heb je trouwens! <3

JameyDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 14:58

Mijn es Champagne is binnen <33 nu hopelijk de emerald dit weekend bestellen. En hopen dat de es onder mijn zadel blijft liggen xD

Afbeelding

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:37

kaatje89 schreef:

Ik heb wel een vzh zadel, 17,5 inch, daar past de cob echt netjes onder, full komt er een flink stuk onderuit.
Als het om een dressuurzadel gaat, zou ik wel gaan voor de full!

Cob onder vzh-zadel

Afbeelding

Full onder vzh-zadel

Afbeelding

en full onder mijn vorige dressuurzadel

Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:50

Ik heb de blueberry vanochtend van het postpunt opgehaald. Nog geen actiefotos, want vandaag wasdag, maar wel snel even op t paard gelegd. (Nog voor t wassen :o ) Hij is echt héél erg gaaf met een mooie glans. Deze wint het toch van mn sapphire. :))

Afbeelding

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 16:56

Staat mooi <3

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 17:47

maessie schreef:
Ik heb de blueberry vanochtend van het postpunt opgehaald. Nog geen actiefotos, want vandaag wasdag, maar wel snel even op t paard gelegd. (Nog voor t wassen :o ) Hij is echt héél erg gaaf met een mooie glans. Deze wint het toch van mn sapphire. :))

[ [url=m/OdZgln.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jammer :P
Anders had ik ‘m wel willen overnemen haahhaa!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-20 18:26

Welke kleuren dekjes kan je allemaal met die korting krijgen bij ps?