Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
absque_dubio schreef:linda2008 schreef:Ik heb hem net besteld.Maat valt normaal.
Maar het is een heel dun stofje (ik ga nu een maatje groter bestellen omdat ik stevig ben en het stofje tekent wat snel)
Hm, ik ben ook wat stevig dus dan twijfel ik.. welke maat heb jij besteld? Wil je een aanfoto laten zien als je hem binnen hebt?
De set is prachtig ja! Daarom wil ik hem ook zo graag..
kaatje89 schreef:Is er ook iemand die een maat cob heeft onder een 17,5 inch zadel? Ik had het vergeleken met m’n le mieux dekje qua maat. Dat scheelt niet eens veel alleen in de lengte naar beneden toe.. dus vraag me af hoe het dan uit komt bij je zweetblad
Heb een E pony en vond maat full wel erg groot ogen op hem.
x_Milou schreef:kaatje89 schreef:Is er ook iemand die een maat cob heeft onder een 17,5 inch zadel? Ik had het vergeleken met m’n le mieux dekje qua maat. Dat scheelt niet eens veel alleen in de lengte naar beneden toe.. dus vraag me af hoe het dan uit komt bij je zweetblad
Wat voor zadel heb je? En ligt er nog een bontje ofzo onder je zadel of alleen een dekje? Onder mijn 17,5" Kingsley zou cob ook wel passen denk ik. Full staat mooi op een groot paard hoor, maar heb ruimte over aan de onderkant van het zweetblad.
Ben het met je eens dat het dekje op een klein paard/pony vrij veel is
kaatje89 schreef:x_Milou schreef:
Wat voor zadel heb je? En ligt er nog een bontje ofzo onder je zadel of alleen een dekje? Onder mijn 17,5" Kingsley zou cob ook wel passen denk ik. Full staat mooi op een groot paard hoor, maar heb ruimte over aan de onderkant van het zweetblad.
Ben het met je eens dat het dekje op een klein paard/pony vrij veel is
Ik heb m’n nieuwe zadel nog niet binnen, daarom vind ik het ook lastig, word sowieso 1 met korte kussens (pony heeft niet zo’n lange rug voor een zadel). Met de maattabel heb ik het vergeleken en qua lengte moet het wel passen alleen naar beneden toe scheelt het 5 cm geloof ik. Dat is nog best wel een stukje..
Dus was wel benieuwd naar mensen die een cob dekje hebben
kaatje89 schreef:Is er ook iemand die een maat cob heeft onder een 17,5 inch zadel? Ik had het vergeleken met m’n le mieux dekje qua maat. Dat scheelt niet eens veel alleen in de lengte naar beneden toe.. dus vraag me af hoe het dan uit komt bij je zweetblad
maessie schreef:Ik heb de blueberry vanochtend van het postpunt opgehaald. Nog geen actiefotos, want vandaag wasdag, maar wel snel even op t paard gelegd. (Nog voor t wassen) Hij is echt héél erg gaaf met een mooie glans. Deze wint het toch van mn sapphire.
![]()
[ [url=m/OdZgln.jpg]Afbeelding[/url] ]