Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lukasje

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 13:19

Ja precies! Maar dat heb ik niet enkel bij dekjes hoor! Wanneer je tentenkampen of kortingen afwacht, kan je prima koopjes doen voor nieuw spul. Uiteindelijk heb ik dat voor een dekje en deken toch liever. Zo heb ik laatst nog een erg mooi regendeken van BR gekocht voor 37€. Zo goedkoop vond ik ze 2ehands niet.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 16:52

haha ben in ieder geval blij dat ik niet de enige was die dacht huh, een nieuwe is goedkoper :+

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 17:50

Ik heb een nieuw zadel gekocht, waar ik altijd een lemieux dekje bij krijg. Dus ik heb de nieuwe hunter green besteld :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 20:20

Ik rij mijn dressuur liefst uit het hoofd. Zo ook afgelopen zondag. Alleen reed iemand in de ring naast me dezelfde proef, met een best luide lezer. Daarbij liep hun proef best gelijk met de mijne... en mijn paard had dat best snel door. Die is dus gaan reageren op die lezer :+
Exact waarom ik dus uit het hoofd rij.

Ik heb wel oortjes maar geen soundless. Dus zou willen bekijken of dat helpt tegen "meeluisteren" van mijn paard.

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 09:00

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 11:13

Is er iemand die ervaring heeft met de trainingsshirts (met lange mouwen) van LeMieux? :)

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 17:43

Figo88 schreef:
Is er iemand die ervaring heeft met de trainingsshirts (met lange mouwen) van LeMieux? :)

Zelfde vraag en zijn deze ook te koop in NL?

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 21:42

Divoza heeft die. Zijn volgens mij erg fijne shirts. Heb soortgelijke van andere merken :P

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 22:01

IwanLuver schreef:
Figo88 schreef:

Ik heb er eentje, in benneton blue. Enorm fijn om in te rijden, zowel onder vest of jas als gewoon los :) maar ik ben sws fan van zulk soort shirts. Vind die van Anky bv. Ook enorm fijn

Ik heb m gekocht bij een ruitersportzaak in nuenen, ruyters voor ruiters geloof ik, al dacht ik dat ie een andere naam had oid. Maar zijn dus iig wel te koop in NL!

xMarizka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 22:34

Ik heb een burgundy besteld vandaag bij Agradi met flink wat korting dus ik kan niet wachten!
Denk dat de burgundy van agradi wel eerder komt dan de olive van Divoza haha

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 08:39

IwanLuver schreef:
Figo88 schreef:

Topfithorseshop heeft er ook enkele op voorraad!

_BlingBling_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-19 19:48

Vraagje, de dekjes van loire. Die glimmende zeg maar. Blijven daar zweetplekken op staan?
Mijn paard zweet best wel. Ik zou het zonde vinden als daar kringen op blijven staan. Ik vind dat echt zo’n stofje ervoor. Wie heeft hier ervaring mee?

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-19 22:33

Ik baal echt dat ik die mustard toen niet gekocht heb. Die wil ik nog wel graag. Heel veel dekjes zijn al te geel, zoek echt een warme okergele kleur.

Misschien dan toch maar een mulberry kleur bestellen, die vind ik namelijk ook wel tof *\o/*

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 06:45

Bij EJ net de Hunter Green op de kop getikt. Super kleur!

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 10:40

Misschien kunnen jullie me helpen?
Ik wil mijn eerste lemieux dekje kopen alleen nu twijfel ik tussen grijs en benetton blue.

Vind grijs echt super chique maar weet niet of die mooi zal staan op mijn fjord.
En wil er graag matchende beschermers bij (geen bandages) iemand die een tip heeft?

Lenexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 10:44

Ik was al maanden aan het wachten op de Olive, maar ben van gedachte veranderd en deze week de nieuwe groene gehaald bij EJ. Vind het een hele mooie kleur!

Afbeelding

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 11:38

Christel1 schreef:
Ik wil mijn eerste lemieux dekje kopen alleen nu twijfel ik tussen grijs en benetton blue.

Vind grijs echt super chique maar weet niet of die mooi zal staan op mijn fjord.
En wil er graag matchende beschermers bij (geen bandages) iemand die een tip heeft?

Sowieso de Benneton blue, maar ik ben van de kleurtjes. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 12:04

Ik heb sinds dinsdag opnieuw een dressuurzadel en mijn blush roze lag er super onder. Dus ik ga mijn mustard uit de kast halen en er extra van genieten, past perfect bij de huidige herfstkleuren :Y)

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 13:06

Ik zou benneton blue zeggen ipv grijs !

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 13:09

_BlingBling_ schreef:
Vraagje, de dekjes van loire. Die glimmende zeg maar. Blijven daar zweetplekken op staan?
Mijn paard zweet best wel. Ik zou het zonde vinden als daar kringen op blijven staan. Ik vind dat echt zo’n stofje ervoor. Wie heeft hier ervaring mee?

Ik heb een paard dat altijd extreem zweet,geen kringen op het dekje.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 13:53

Tjsa, indien je twijfelt tussen grijs en blauw, ze beide kopen :D . Het is stickerkorting bij EJ dus meteen een goed excuus ;)

_BlingBling_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 14:03

Top. Dank je

Utixo schreef:
_BlingBling_ schreef:

Ik heb een paard dat altijd extreem zweet,geen kringen op het dekje.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 15:04

_BlingBling_ schreef:

Ik heb een witte loire als wedstrijddekje, dus deze was ik wel naar ieder gebruik uit. (En dat is tot nu toe pas 2x geweest ivm half pensioen paard :+ ) Maarr deze 2 keren is hij wel super netjes en zonder kringen uit de was gekomen.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 15:06

Christel1 schreef:

Ik heb de benneton blue voor mijn fjord! Is echt een van mijn favoriete kleurtjes <3 grijs zou ik persoonlijk voor mijn fjord niet gauw durven.

Marritx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 21:47

Afbeelding
Maandag toch ook voor mijn nieuwe springzadel maar een Lemieux dekje gehaald bij de ej.
Wat word ik toch altijd hebberig van al die korting