Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IwanLuver schreef:Figo88 schreef:Is er iemand die ervaring heeft met de trainingsshirts (met lange mouwen) van LeMieux?
Zelfde vraag en zijn deze ook te koop in NL?
Christel1 schreef:Misschien kunnen jullie me helpen?
Ik wil mijn eerste lemieux dekje kopen alleen nu twijfel ik tussen grijs en benetton blue.
Vind grijs echt super chique maar weet niet of die mooi zal staan op mijn fjord.
En wil er graag matchende beschermers bij (geen bandages) iemand die een tip heeft?
_BlingBling_ schreef:Vraagje, de dekjes van loire. Die glimmende zeg maar. Blijven daar zweetplekken op staan?
Mijn paard zweet best wel. Ik zou het zonde vinden als daar kringen op blijven staan. Ik vind dat echt zo’n stofje ervoor. Wie heeft hier ervaring mee?
Utixo schreef:_BlingBling_ schreef:Vraagje, de dekjes van loire. Die glimmende zeg maar. Blijven daar zweetplekken op staan?
Mijn paard zweet best wel. Ik zou het zonde vinden als daar kringen op blijven staan. Ik vind dat echt zo’n stofje ervoor. Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb een paard dat altijd extreem zweet,geen kringen op het dekje.
_BlingBling_ schreef:Vraagje, de dekjes van loire. Die glimmende zeg maar. Blijven daar zweetplekken op staan?
Christel1 schreef:Misschien kunnen jullie me helpen?
Ik wil mijn eerste lemieux dekje kopen alleen nu twijfel ik tussen grijs en benetton blue.
Vind grijs echt super chique maar weet niet of die mooi zal staan op mijn fjord.
En wil er graag matchende beschermers bij (geen bandages) iemand die een tip heeft?