Ook niet de meest charmante foto me pony wou graag terug naar haar veulen.
darkadia
Geplaatst: 26-06-21 20:51
Sydney_Zorro schreef:
Hier een fotoshoot gehad met de royal blue, light blue en seagrass van ps of sweden [ [url=m/coBDW0.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/YFzSVs.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/hwTBHu.jpg]Afbeelding[/url] ] Fotos zijn gemaakt door Sanne blik fotografie
Gave foto’s en setjes!
Lukasje
Geplaatst: 26-06-21 21:15
Trui schreef:
Niét onze meest charmante foto maar wij reden vandaag in de Amazonite
[ [url=m/nbphb0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het een superleuke foto! Zo spontaan en het plezier spat eraf !
Jaaa ik had ook mijn gele op vandaag! Heerlijke kleur!
Bonny_dream
Geplaatst: 27-06-21 17:32
Hierbij een foto van mijn mini collectie Uiteraard hoop ik er nog veel aan toe te mogen voegen. Een nadeel of voordeel het is maar hoe je het ziet dat bijna alle kleuren wel leuk staan op mijn zwartje ook al is ze nu eerder bruin door de zon.
Ze zochten een tijdje geleden naar een nederlands sprekende klantenservice medewerker. Ik heb daar ook voor gecolliciteerd maar heb geen ervaring dus werd niks. Maar die persoon die dat nu dus is geworden woont wel gewoon in zweden, dus heeft verder geen invloed op verzenden enzo
Ik heb hier al even niet gereageerd omdat ik nog 2 jaar moet wachten tot mijn jonkie onder het zadel gaat. Maar ik kwam deze tegen. Lijkt ook weer veel op PS en ES. Die kleur vind ik echt prachtig! Weet nog dat iemand vorig jaar een ES dekje bewerkt had in deze kleur.
Zo'n kleur wil ik ook nog van PS als het kan. Alleen iedere keer komen ze met van die zachte gele kleuren uit..... En zal je zien als hij wel uit komt, het weer zo'n minimale voorraad is dat die uitverkocht is voor je er überhaupt aan kan komen. Maar goed, ik heb nog even om er op te azen. Pony is toch pas 2.....