Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marcella schreef:Dat is dan neem ik aan wel een sukkelstap dan.![]()
Die van mij kan zelfs als hij zin heeft in stap 5/6 km/u.
pleiada schreef:Ik heb een vraagje voor de mensen die een hipsaver gebruiken van Heather Moffett..Zorgt het er niet voor dat je veel hoger in het zadel komt te zitten door de dikte?Warmt hij snel op als het wat kouder is en wordt hij dan lekker zacht?Ik vond mijn hm zadel toendertijd best lang hard blijven als ik ging rijden en ben bang dat dit net zo is..
Mirjam1202 schreef:Misschien een hele rare vraag, maar ik vroeg het me gwn af![]()
Kan een zadelbontje onder een Barefoot Cheyenne?
Ik ga het zelf niet doen, maar vroeg het me gwn af
jomaro schreef:pleiada schreef:Ik heb een vraagje voor de mensen die een hipsaver gebruiken van Heather Moffett..Zorgt het er niet voor dat je veel hoger in het zadel komt te zitten door de dikte?Warmt hij snel op als het wat kouder is en wordt hij dan lekker zacht?Ik vond mijn hm zadel toendertijd best lang hard blijven als ik ging rijden en ben bang dat dit net zo is..
Je gaat inderdaad wel hoger zitten maar als het goed is dan toch meer de A zit.
Ik twijfel ook nog over de hm hipsaver en ben nu even aan het rondneuzen bij de andere bont seat savers die gelijk lekker warm zijnHad al zitten bedenken om er door de rolstoelverkoper een speciale zitting te laten maken. Kwam erop omdat mijn zoon in zijn rolstoelkussen ook een verhoging heeft
maar die past niet op mijn zadel
pleiada schreef:Tja die van HM is niet echt goedkoop of zo,maar ik vind hem er qualitatief wel goed uitzien..Ik heb zelf een bontje op mijn(zelf op maat geknipt uit een schapenvachtje),maar als je een smallere zit wil draagt een bontje hier denk ik niet aan bij..
Geryon schreef:Mirjam1202 schreef:Misschien een hele rare vraag, maar ik vroeg het me gwn af![]()
Kan een zadelbontje onder een Barefoot Cheyenne?
Ik ga het zelf niet doen, maar vroeg het me gwn af
Ik denk dat als je een paard met ingebouwde inlages hebt, zoals bijv. haflingers waarvan de ruggegraat in een geultje ligt, dat je dan wel met een bontje/onderlegger kan rijden in plaats van een pad met inlages.
Kirsha schreef:Geryon schreef:
Ik denk dat als je een paard met ingebouwde inlages hebt, zoals bijv. haflingers waarvan de ruggegraat in een geultje ligt, dat je dan wel met een bontje/onderlegger kan rijden in plaats van een pad met inlages.
Zelfs als je zo'n paard hebt, zou ik dat alleen aandurven met een zadel dat VPS heeft, zonder VPS denk ik dat je toch wel wat meer drukverdeling nodig hebt
jomaro schreef:pleiada schreef:Ik heb een vraagje voor de mensen die een hipsaver gebruiken van Heather Moffett..Zorgt het er niet voor dat je veel hoger in het zadel komt te zitten door de dikte?Warmt hij snel op als het wat kouder is en wordt hij dan lekker zacht?Ik vond mijn hm zadel toendertijd best lang hard blijven als ik ging rijden en ben bang dat dit net zo is..
Je gaat inderdaad wel hoger zitten maar als het goed is dan toch meer de A zit.
Ik twijfel ook nog over de hm hipsaver en ben nu even aan het rondneuzen bij de andere bont seat savers die gelijk lekker warm zijnHad al zitten bedenken om er door de rolstoelverkoper een speciale zitting te laten maken. Kwam erop omdat mijn zoon in zijn rolstoelkussen ook een verhoging heeft
maar die past niet op mijn zadel
jomaro schreef:Jetta dat hou ik even in gedachte vooral als mijn eigen knip plak en knutsel Hipsaver niet lukt.
Jaren terug kwamen wij in het revalidatiecentrum (Breda) waar ze me ook vast verder hadden kunnen helpen. Kan nu de zitting uit mijn zoon zijn rolstoel op maat knippen om uit te proberen maar ja hoe ga ik dat uitleggen