Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperLiesje schreef:Ik ga de vraag nog een keer stellen, want ik moet met enige haast een zadelkast maken/aanschaffen en ik wil wel dat mijn toekomstige zadel daarin past
Voor de mensen met een London/Barrydale: hoe bergen jullie je zadel op? En hoe diep is je kast?
PMarena: mocht je binnenkort nog een bruine barrydale maat 2 kwijt moeten dan houdt ik mij aanbevolen
Marcella schreef:SuperLiesje schreef:Ik ga de vraag nog een keer stellen, want ik moet met enige haast een zadelkast maken/aanschaffen en ik wil wel dat mijn toekomstige zadel daarin past
Voor de mensen met een London/Barrydale: hoe bergen jullie je zadel op? En hoe diep is je kast?
PMarena: mocht je binnenkort nog een bruine barrydale maat 2 kwijt moeten dan houdt ik mij aanbevolen
Vaak ben je alleen voor de westernmodellen een grotere kast nodig dan de standaardmaat (60x60).
SuperLiesje schreef:Ik ga de vraag nog een keer stellen, want ik moet met enige haast een zadelkast maken/aanschaffen en ik wil wel dat mijn toekomstige zadel daarin past
Mayflower_ schreef:Welke maat hebben jullie voor de london en welke broekmaat? Ik twijfel eigenlijk tussen 1 en 2..
Ik zat vanavond op een cheyenne maat 2 en daar zat ik wel mooi in, in de lexington had ik maat 1. Twijfel, twijfel..
Mayflower_ schreef:Welke maat hebben jullie voor de london en welke broekmaat? Ik twijfel eigenlijk tussen 1 en 2..
Ik zat vanavond op een cheyenne maat 2 en daar zat ik wel mooi in, in de lexington had ik maat 1. Twijfel, twijfel..
nickyu schreef:@Geryon
Iig maat M nemen (zeker daar je verbreding verwacht) en doe de pommel eens achterstevoren
grote kans dat het dan wel goed is , al vaker meegemaakt , niet ieder paard is exact het zelfde gebouwd
als het niet zo gaat als het moet , moet het zoals het gaat
mocht dat niet het antwoord zijn , zover ik begrijp voldoen de huidige inlages verder wel
dan kan je alleen onder pommel extra inlages doen
Voor geinteresseerden ..
hebben nog 2 x nieuw barydale 2 kleur liggen ..
1 x maat 1
1 x maat 2
weg = weg