Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FUDGE schreef:Vandaag was er dus een 25% korting op álle zadeldekken bij een ruitershop in de buurt. Natuurlijk ben ik even langsgegaan en niet met lege handen thuisgekomen. Ik heb namelijk een Glossy dekje wat normaal 40,- kostte, wat al afgeprijsd was naar 15,- nu met de korting gekocht voor slechts 11,25! Een koopje.
[ Afbeelding ]
Op de foto lijkt hij mat, maar hij glimt juist! Maar gelukkig niet te veel.
Seleenntjee schreef:FUDGE schreef:Vandaag was er dus een 25% korting op álle zadeldekken bij een ruitershop in de buurt. Natuurlijk ben ik even langsgegaan en niet met lege handen thuisgekomen. Ik heb namelijk een Glossy dekje wat normaal 40,- kostte, wat al afgeprijsd was naar 15,- nu met de korting gekocht voor slechts 11,25! Een koopje.
[ Afbeelding ]
Op de foto lijkt hij mat, maar hij glimt juist! Maar gelukkig niet te veel.
Zoo wat een geluk, en leuk dekje!
ElfiL92 schreef:Ik was een beetje aan het opruimen thuis, dacht laat ik maar meteen mijn setjes op de foto zetten.
Het zijn niet al mijn setjes (de rest ligt nog op stal) maar toch leuk om deze alvast te showen![]()
Eskadron Sand-Aubergine-Violet set
[ Afbeelding ]
Eskadron Nougat-Marzipan-Deepblue set
[ Afbeelding ]
Scapa donkerblauwe set
[ Afbeelding ]
Scapa kobalt set
[ Afbeelding ]
Eurostar College set
[ Afbeelding ]
PK bruine set (de bandages lijken heel erg af te wijken, maar dat is niet zo. Komt omdat het dekje heel erg glimt op de foto)
[ Afbeelding ]
Wedstrijd dekjes (Eskadron Cotton Crystal Platinum en Pagony met naam in steentjes)
[ Afbeelding ]
De andere setjes komen snel!