PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 22:18

maessie schreef:
Ik ben vooral blij dat ik de nieuwste collectie wat minder vond, en de Es komt pas na onze vakantie, dus hou nog wat geld over om daar uit te geven :Y)
Ik ben er al wel achter dat ik niet té snel weer moet verkopen, want dan krijg ik spijt en wil ik ze weer :+

Marigo kwam je mn Vlien daar oa tegen? *D
[ [url=m/i3Ty2g.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi Twirrewyn!! Staan chique! Enne zit jij nou hier in de buurt toevallig?

Jaaa ik ben Vlien daar tegengekomen!

Had zelf mijn Deep Olivine geshowd, die is zo mooi op een haf <3
Afbeelding

Twirrewyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 22:19

maessie schreef:
Ik ben vooral blij dat ik de nieuwste collectie wat minder vond, en de Es komt pas na onze vakantie, dus hou nog wat geld over om daar uit te geven :Y)
Ik ben er al wel achter dat ik niet té snel weer moet verkopen, want dan krijg ik spijt en wil ik ze weer :+

Dankje! Volgens mij wonen wij beide in Friesland dus dat kan wel kloppen

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 22:20

Lukasje schreef:
Lotte_Wessel schreef:
Haha inderdaad pas op! Ik ben begin vorig jaar besmet met dit topic en de dekjes en heb er nu een stuk of 25-30 :') :')

gebruik ook als excuus dat ik 3 paarden heb, ook al zijn 2 te jong en is de 3e met pensioen :')

Oh help! Wanneer word je gevaccineerd ?

:') :') :')

Sorriso

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 23:06

Heeft er iemand hier ervaring met het verwijderen van het klittenband bij ES? Ik heb een monoblad zadel en die dingen laten flapperen ziet er ook zo kneuzig uit. Normaal haal ik dat klittenband eraf met een tornmesje, maar kan me zo voorstellen dat het stof dat niet zo prettig vindt bij de ES.
Iemand hier met ervaring? Of andere ideeën wat te doen met die klittenbandjes bij een monoblad zadel?

Kimmotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 23:26

Iemand enig idee of we binnenkort nog getrakteerd gaan worden op een kortingscode of -actie van ES? Ik wil voor mijn naderende debuut de ES white perfection gold aanschaffen, maar ik koop eigenlijk alleen maar met korting. _O-

Marigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-21 23:51

maessie schreef:

Haha ja!! Ook deze foto maakt dat ik die kleur wil! Niet de eerste keer in dit topic op basis van jouw posts hahah
En prachtige haf <3

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-21 06:44

Tango1979 schreef:
Twirrewyn schreef:
Ik ben een stille meelezer geweest.
Heb mijn eerste 2 dekjes van ES binnengekregen! Heb de pink pearl en de purple White. Super blij mee! [ [url=m/vTtcsj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YPVzi4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oww nee, je komt nu de dark zone binnen! De addiction begint...

Gevolgen: je volgt elke sale en je bankrekening zal nooit meer hetzelfde zijn }>

_O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 10:57

Ik kom ook even de dark zone binnen vallen :))

Ik lees al een heeeele tijd mee in dit topic om alle mooie setjes te bewonderen en heb er nu eindelijk ook 2 om te showen!

Een tijdje terug de Pink Pearle set in de sale kunnen kopen en met de Summer Sale van Ruitergoed de Parisian Blue gekocht. Ik heb mijzelf wel voorgenomen om alleen in de sale te kopen }:0
Afbeelding
Afbeelding

De volgende heb ik nog op mijn lijstje staan:
Steel blue
Pistachio
Purple white
Bordeaux

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 11:08

_lauraaa_ schreef:

Ik lees al een heeeele tijd mee in dit topic om alle mooie setjes te bewonderen en heb er nu eindelijk ook 2 om te showen!

Een tijdje terug de Pink Pearle set in de sale kunnen kopen en met de Summer Sale van Ruitergoed de Parisian Blue gekocht. Ik heb mijzelf wel voorgenomen om alleen in de sale te kopen }:0
[ [url=m/kNaJvc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7PVfTq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Steel blue
Pistachio
Purple white
Bordeaux

Heb jij even geluk, purple white is nu nog in de aanbieding ;-)

https://hypostore.nl/equestrian-stockho ... white.html

Feike2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 11:10

Iemand ooit gehoord gehoord van de verkoper (denk in oostenrijk) Palske ? Dekjes goedkoop te koop

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 11:16

Matheno schreef:
_lauraaa_ schreef:

[ [url=m/kNaJvc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7PVfTq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Steel blue
Pistachio
Purple white
Bordeaux

Heb jij even geluk, purple white is nu nog in de aanbieding ;-)

https://hypostore.nl/equestrian-stockho ... white.html

Ja klopt inderdaad, maar ik heb er deze maand al 1 gekocht :o en volgende maand komt de tandarts voor Lady, de zadelmaker, de smid en krijg ze een bodywork behandeling. Dus daar gaat mijn geld eerst naartoe!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 11:59

Feike2502 schreef:
Iemand ooit gehoord gehoord van de verkoper (denk in oostenrijk) Palske ? Dekjes goedkoop te koop

Ik denk altijd: "If it's too good to be true ........"

Feike2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 16:12

Matheno schreef:
Feike2502 schreef:

Ik denk altijd: "If it's too good to be true ........"

klopt dat dacht ik dus eigenlijk ook, maar als hier iemand daar ooit iets besteld had.....naja ik laat het voor nu maar gaan :-)

Mylene_vw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 20:39

Van de week de minimal grey binnen gekregen! Echt een mooie kleur :o
Afbeelding

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 20:49

Sorriso schreef:
Heeft er iemand hier ervaring met het verwijderen van het klittenband bij ES? Ik heb een monoblad zadel en die dingen laten flapperen ziet er ook zo kneuzig uit. Normaal haal ik dat klittenband eraf met een tornmesje, maar kan me zo voorstellen dat het stof dat niet zo prettig vindt bij de ES.
Iemand hier met ervaring? Of andere ideeën wat te doen met die klittenbandjes bij een monoblad zadel?

Ik heb ze eraf gehaald met een tornmesje.
Kan morgen wel even een foto maken als je wil.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 21:12

Ik heb de lusjes om de beugelriemen gehaald, werkt ook prima.

Met een tornmesje zie je er daarna volgens mij niks meer van, denk je dat je nog gaatjes zou zien dan?

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-21 23:30

asjemenou schreef:
Sorriso schreef:

Ik heb ze eraf gehaald met een tornmesje.
Kan morgen wel even een foto maken als je wil.

Ziet er gewoon nog goed uit? De stof lijkt me wat snel rafelig en misschien door dicht op elkaar stikken dat het sowieso al grotere gaatjes zijn? Ben benieuwd naar een foto. Hypostore is heel verleidelijk op het moment. Ben wel benieuwd naar een foto. Als je eraan denkt om een foto te maken, alvast bedankt daarvoor!

@Lieke2: om de beugelriemen? Maar dan loopt het klittenbandje over de kniewrongen heen?
De laatste keer dat ik klittenbandjes eraf heb gehaald was met eskadron big square en dat stofje lijkt me net wat makkelijker voor het verwijderen met tornmesje. Ik zou verwachten dat het stofje van ES prima is wanneer het nog heel en in 1 stuk is, maar misschien wat sneller rafelig bij het verwijderen met tornmesje. Maar dat is puur op het beeld gebaseerd.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 08:34

Sorriso schreef:
@Lieke2: om de beugelriemen? Maar dan loopt het klittenbandje over de kniewrongen heen?

De laatste keer dat ik klittenbandjes eraf heb gehaald was met eskadron big square en dat stofje lijkt me net wat makkelijker voor het verwijderen met tornmesje. Ik zou verwachten dat het stofje van ES prima is wanneer het nog heel en in 1 stuk is, maar misschien wat sneller rafelig bij het verwijderen met tornmesje. Maar dat is puur op het beeld gebaseerd.

Soort van ja, bij mij gaan ze dan net boven de wrongen langs (als ik het dekje mooi omhoog trek iig). Maar mss is dat bij jouw zadel niet? Dan lijkt het me idd ook niet handig :o

Ik denk trouwens dat wanneer er kleine gaatjes overblijven na het eraf tornen, deze wel snel weer dicht zullen trekken hoor :j

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 13:37

Ik zag net dat ze PS ook bij agradi gaan verkopen :)

Sydney_Zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 15:32

Hier een fotoshoot gehad met de royal blue, light blue en seagrass van ps of sweden <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fotos zijn gemaakt door Sanne blik fotografie :D

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 15:49

Lys_PPA schreef:
Ik zag net dat ze PS ook bij agradi gaan verkopen :)

Grappig, ik heb laatst een enquête van Agradi ingevuld. Daar kwam PS ook in voor. Heb vaak via via Agradi kortingsbonnen dus ben er wel blij mee!

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 16:16

Ik ben overstag gegaan en heb mijn eerste ES dekje gekocht :') Durfde het eerste niet echt aan qua maat maar toch de gok genomen.

Dus hier mijn IJsco met de Bordeaux :D
Afbeelding

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 17:19

Zo, ik moest even 15 pagina’s inhalen. Lastige tijd achter de rug, kan helaas niet meer rijden op mijn schimpie & mijn 3 jarige ga ik zeker nog een jaar mee wachten. Dus mijn collectie en nieuwe aankopen ligt even stil helaas :(

Heel af en toe oefen ik wat met de barebackpad of een zadeltje. Dusss kan ik toch nog wat showen <3 ga weer even wat beter mee lezen! Volgens mij komen er weer wat nieuwe kleuren aan <<)
Afbeelding
Afbeelding

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 18:58

Niét onze meest charmante foto maar
wij reden vandaag in de Amazonite <3

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Trui op 26-06-21 19:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-21 19:04

Wij hadden vandaag de steel blue <3