Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphneeeej schreef:Je bent een reddende engel! ik heb shims liggen van mijn specialized saddle, en die er even vlug tussen geplakt, en zowaar, het zadel lag nu zelfs min of meer te hoog boven de schoft! Zal dan eens uitgebreid kijken welke shims er het beste onder gaan en om het passend te maken, maar dit zou wel eens kunnen lukkenDuhelo schreef:[ [url=m/tKgTBF.jpg]Afbeelding[/url] ]
de hidalgo met de wintec frontriser eronder.
extra dikte zou dus voldoende moeten zijn. ik kijk eens of ik materiaal vind die de dikte behoud en dat ik eventueel tussen het zadel en de kussens kan plakken. nu trekt die frontriser toch een beetje strak waardoor er vlgns mij toch wat druk op de ruggegraat komt
Dan ben ik toch van mening dat je beter dikkere kussens voor je hidalgo kan bestellen. Die dan aan de voorkant dikker zijn opgevuld zodat je geen extra frontriser dingen nodig hebt. Er bestaan volgensmij ook bolsters dacht ik dat het heten. Dit zijn shims die tussen de kussens en het zadel kunnen, maar aar ben ik niet mee bekend.
Kitty_ schreef:Heeft er iemand al eens met een Freemax Western gereden? Binnenkort is de short versie Freemax "Round Reiner" bij Lilianne te testen!En bij kifrahorse.nl te bestellen
![]()
[ [url=m/NO8tN2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kirsha schreef:Ik was vanavond mijn Justadjust aan het schoonmaken en toen viel me op dat aan de linkerkant een van de naden nu al door begint te slijten. Ik heb hem nu vier maanden waarvan twee maanden in gebruik. Ik ben bekend met het feit dat het wat sneller kan slijten maar ik vind dit wel erg snel eigenlijk