Gister met de Modern Tech Navy gereden, Iloortje kent alleen het woord stilstaan niet dus is altijd moeilijk foto’s maken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ania schreef:[ Afbeelding ]
Gister met de Modern Tech Navy gereden, Iloortje kent alleen het woord stilstaan niet dus is altijd moeilijk foto’s maken
DinkeyGirl schreef:Ania schreef:[ Afbeelding ]
Heel mooi!
Zo jammer dat het te warm is om te rijden nu, kan niet wachten om mijn nieuwe deep brown bordeaux in te wijden!
Zertab schreef:DinkeyGirl schreef:
Heel mooi!
Zo jammer dat het te warm is om te rijden nu, kan niet wachten om mijn nieuwe deep brown bordeaux in te wijden!
Heel vroeg in de ochtend gaat het nog wel
mcjv schreef:Ja heel blij! Een vriendin tipte me, ik probeerde die van haar af te troggelenmaar lukte niet. Dus ik ging de dame in kwestie gelijk berichten. Yay!!!
Edit: Super bedankt!
mcjv schreef:[ Afbeelding ]
Even een snelle foto gemaakt (hij is in 0.5 gemaakt met iPhone, dus ze lijkt een beetje uit verhouding). Zoooo blij mee!!
Even een snelle foto gemaakt (hij is in 0.5 gemaakt met iPhone, dus ze lijkt een beetje uit verhouding). Zoooo blij mee!!