Mijn complete dekjes collectie

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
bliksemflits schreef:linda2008 schreef:Als je zadel goed ligt, schuift je dekje niet
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens... Hier een volledig op maat gemaakt zadel wat echt perfect ligt, maar mijn Eskadron Cotton blijft echt voor geen meter liggen. Soms heb je dat gewoon helaas
linda2008 schreef:Als je zadel goed ligt, schuift je dekje niet![]()
Ik heb nog nooit een schuivend dekje gehad, momenteel heb ik alleen nog ES. Ik kan de lussen ook niet vast maken ivm monoblad zadel.
bliksemflits schreef:linda2008 schreef:Als je zadel goed ligt, schuift je dekje niet
Dat ben ik toch niet helemaal met je eens... Hier een volledig op maat gemaakt zadel wat echt perfect ligt, maar mijn Eskadron Cotton blijft echt voor geen meter liggen. Soms heb je dat gewoon helaas
Jolynne schreef:Mijn zadel is ook op maat gemaakt en ligt 100% goed, maar met de PS dekjes verschuift het door de pasvorm van het dekje. Ik vind de pasvorm super, maar helaas niet voor m'n pony omwille haar slechte bouw. Dat is de reden dat mij PS dekjes binnenkort de verkoop in gaan
Kimley schreef:Die stond nog wel op die site die hier laatst gedeeld werd.. daar heb ik ook mijn golden olive besteld
Edit. Hier dus, wel alleen nog in spring variant..
https://www.dehertoghe-lydia.be/nl/webs ... ekje-jade/