xxsaffieraxx schreef:Ik heb de chili en huntergreen al binnen![]()
[ [url=m/rMbwZq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Falalalaalaa lalalalaaa
Ik wacht met smart op de mijne. Ik heb ze besteld bij hopevalley
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Getup schreef:oooooh waar besteld?
de 2 naast elkaar doet n beetje kerstachtig aan, whaha. Ik wil vooral ooit de rode.
Setteli schreef:Ik heb mijn witte X grip Twin Sided ook binnengekregen. Gisteren had mijn dochter een oefenwedstrijd met mijn paard, dus gelijk gebruikt. Zo fijn, niet meer dat geklooi met losse anti slip dekje.
Getup schreef:oooh vind vooral de rode zo mooi! Bij Cork farm overigens uitverkocht nu....
upendo schreef:Setteli schreef:Ik heb mijn witte X grip Twin Sided ook binnengekregen. Gisteren had mijn dochter een oefenwedstrijd met mijn paard, dus gelijk gebruikt. Zo fijn, niet meer dat geklooi met losse anti slip dekje.
Lemieux x-grip twin sided DR full te koop of te ruil
N.o.t.k.
http://link.marktplaats.nl/m1460586031? ... ialbuttons
Iets voor jou? (Niet mijn dekje)
upendo schreef:Ja juist bij lemieux. Bij de snugboots en derby pro beschermers schuurt het stuk aan de onderkant. Heb ik bij BR of Eskadron nooit.
upendo schreef:Ja juist bij lemieux. Bij de snugboots en derby pro beschermers schuurt het stuk aan de onderkant. Heb ik bij BR of Eskadron nooit.
Lottekuhh_x schreef:Ik heb de snugboots en nog nooit zo´n fijne peesbeschermer gehad qua pasvorm. Ik vind de sluitingen vele malen fijner dan klittenband en ze zakken nooit af tijdens het rijden. Ik heb ze nu 1,5 jaar en verder geen beschadigingen of iets dergelijks. Het elastiek rekt ook niet uit.
Volgensmij waren ze eerst wel iets anders. Ik heb ze zelf ook voor de achterbenen en die heeft echt rot sluitingen. Die sluitingen zijn "hard" terwijl degene die ik voor de voorbenen heb wel zacht zijn, daardoor gaat die sluiting ook lastig los en vast. Ik heb die voor de voorbenen een paar maanden later gekocht, dus denk/hoop dat dat misschien een vernieuwde variant was op die oudere. Ik heb overigens niet de allernieuwste versie.