Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty_ schreef:_Engel_ er komen over een poosje 4 kante luxe Kifra-pads, echter kan ik nog geen exacte levertijd aangeven![]()
Voor de liefhebbers: vandaag 10% korting op het hele assortiment dus ook de Kifra-pads!![]()
zafan schreef:Kitty_ schreef:_Engel_ er komen over een poosje 4 kante luxe Kifra-pads, echter kan ik nog geen exacte levertijd aangeven![]()
Voor de liefhebbers: vandaag 10% korting op het hele assortiment dus ook de Kifra-pads!![]()
Heb je wel een beetje een indicatie hoe lang nog ongeveer? En zijn kifrapads ook evt met een inkeping voor hoge schoft te bestellen?
_ENGEL_ schreef:Nu wacht ik op mijn barrydale maat 0, maar daar is geen passend dekje voor in de goede maat. Ik dacht zelf aan een half pad en dan een normaal dekje, maar ben best bang voor schuiven. Mijn voorkeur gaat uit naar een dekje wat het zadel exact volgt of een vierkante. Iemand een tip of idee?
Kitty_ schreef:_Engel_ er komen over een poosje 4 kante luxe Kifra-pads, echter kan ik nog geen exacte levertijd aangeven![]()
Heb je wel een beetje een indicatie hoe lang nog ongeveer? En zijn kifrapads ook evt met een inkeping voor hoge schoft te bestellen?
Nee helaas, zodra ik meer weet post ik het hier![]()
Er komen geen pads met inkepingen. Ik gebruik de pads zelf op mijn 29 jarige oldtimer met hoge schoft en dat past overigens prima
darkadia schreef:Kitty_ schreef:_Engel_ er komen over een poosje 4 kante luxe Kifra-pads, echter kan ik nog geen exacte levertijd aangeven![]()
Nee helaas, zodra ik meer weet post ik het hier![]()
Er komen geen pads met inkepingen. Ik gebruik de pads zelf op mijn 29 jarige oldtimer met hoge schoft en dat past overigens prima
Ik vond die inkeping bij de barefoot ook helemaal niet zo fijn. Ging over elkaar heen en daardoor juist wat drukken. Had wel hoge maar ook smalle schoft. Nu is ie daar wel stukje voller geworden dus zou nu miss dat probleem niet meer hebben. Dat weet ik niet. Nog aan t sparen
Hopelijk tegen die Tijd ook de vierkante pads. En wil doe groen met blauwe sterren!! ❤️
Duhelo schreef:[ [url=m/tKgTBF.jpg]Afbeelding[/url] ]
de hidalgo met de wintec frontriser eronder.
extra dikte zou dus voldoende moeten zijn. ik kijk eens of ik materiaal vind die de dikte behoud en dat ik eventueel tussen het zadel en de kussens kan plakken. nu trekt die frontriser toch een beetje strak waardoor er vlgns mij toch wat druk op de ruggegraat komt