PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 12:58

Ballard_L schreef:
(Ik werk in Drachten, zag de foto voorbij komen in de app :) ) Ik vind deze kleuren heel mooi! Heeft die blauwe nu wat weg van de Moroccan Blue?

Ja dat idee had ik wel, alhoewel ik m net een tint "groener" vind. Kleur zou iets van Deep Teal moeten zijn?
Van de Dark Violet heb ik wel een buitenlandse website met een paar productfoto's gevonden:

https://dyricentrum.com/search?q=Dark+violet

ES heeft ook een pagina "Dark Violet" op hun website (als je Googled) maar daar staan nog geen producten zichtbaar op

Afbeelding

Edit; ik had natuurlijk gewoon even op bovenstaande website verder kunnen zoeken :')

https://dyricentrum.com/search?q=Teal+blue

Afbeelding

Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 13:17

Blacky94 schreef:
Ballard_L schreef:
(Ik werk in Drachten, zag de foto voorbij komen in de app :) ) Ik vind deze kleuren heel mooi! Heeft die blauwe nu wat weg van de Moroccan Blue?

Ja dat idee had ik wel, alhoewel ik m net een tint "groener" vind. Kleur zou iets van Deep Teal moeten zijn?
Van de Dark Violet heb ik wel een buitenlandse website met een paar productfoto's gevonden:

https://dyricentrum.com/search?q=Dark+violet

ES heeft ook een pagina "Dark Violet" op hun website (als je Googled) maar daar staan nog geen producten zichtbaar op

[ Afbeelding ]

Edit; ik had natuurlijk gewoon even op bovenstaande website verder kunnen zoeken :')

https://dyricentrum.com/search?q=Teal+blue

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wow wat gaaaaaaf!! Dit gaat pijn doen in mn portemonnee haha ik vind ze allebei super mooi <3 <3 <3

Heel erg bedankt voor deze info!

Ballard_L

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 14:14

Die kleuren komen wel goed overeen met de werkelijkheid!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 14:22

Ooh die paarsige is wel een kanshebber! Ik heb de morrocan en de MattH al, dus die andere is dan zonde om erbij. Al is een shirtje in dezelfde tint misschien wel leuk :j Ballard, in Drachten hangen ze dus nog niet?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 14:50

Die dark violet <3
Ben alleen bang dat hij net te veel op de purple glimmer lijkt maar dan zonder glimmer

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 15:27

0hhh die paarse <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 15:45

Ik denk dat ik oversla. Ik vind mijn PS Signature Purple mooier, dan heb ik liever misschien de Nightshade. Maar ik wacht nog even meer foto's van de Modern af.

Afbeelding

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 15:54

maessie schreef:
Ooh die paarsige is wel een kanshebber! Ik heb de morrocan en de MattH al, dus die andere is dan zonde om erbij. Al is een shirtje in dezelfde tint misschien wel leuk :j Ballard, in Drachten hangen ze dus nog niet?

Nog niet! Wellicht dat ze morgen binnen komen, dus dan hangen ze woensdag. Maar zeker weten doe ik het niet :P

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 16:09

Texas02 schreef:
Ik denk dat ik oversla. Ik vind mijn PS Signature Purple mooier, dan heb ik liever misschien de Nightshade. Maar ik wacht nog even meer foto's van de Modern af.

[ Afbeelding ]

Ja daarom vind ik hem zo gaaf! Maar op de productfoto's lijkt hij ook wel weer bruinig net als de moonless night. Kijk dit is de moonless night in de zon:

Afbeelding

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 16:34

Op de vorige pagina heb ik een foto geplaatst met een vergelijking (tot in hoeverre dat gaat met kunstlicht) tussen de nieuwe paarse en de Moonless Night (shirtje/jasje). De MN is echt meer bruinig waar de DV wel echt meer paars is.

NaatenTaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 16:45

De online verkoop van de teal blue en dark violet staat nu op 22 augustus as. Mag idd niet in de winkel hangen of online aangeboden worden. Niet zo handig van de EJ

De dark violet is erg moeilijk op de foto te vangen. In de zon is die weer anders dan uit de zon. Gisteren hebben we de kleur proberen tr shooten. Afhankelijk van hoe het licht is …

Afbeelding
Afbeelding

Ik vind hem persoonlijk echt heel mooi!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 16:47

NaatenTaat schreef:
De online verkoop van de teal blue en dark violet staat nu op 22 augustus as. Mag idd niet in de winkel hangen of online aangeboden worden. Niet zo handig van de EJ

De dark violet is erg moeilijk op de foto te vangen. In de zon is die weer anders dan uit de zon. Gisteren hebben we de kleur proberen tr shooten. Afhankelijk van hoe het licht is …

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Wow ja echt gaaf idd! <3 :~

Blacky oh ja daar zie je wel het verschil!

ivy_power89Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 16:52

Heb je dan ook een voorbeeld van die blauwe?

(Al mag ik écht niets... ik heb net een nieuw zadel welke op 2 paarden mooi ligt en er komt voor mn andere paard vrijdag een nieuw zadel, en met dierenarts rekeningen erbij, ben ik echt serieus blut)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 17:01

NaatenTaat schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Zo lijkt hij echt op de PS Purple!

NaatenTaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 17:09

Texas02 schreef:
NaatenTaat schreef:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

En toch is het ook weer niet . Kijk bv deze foto , ander licht

Afbeelding

Zijn net toverballen sommige kleuren! Leg dan maar eens uit welke kleur het nu echt is

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 17:10

NaatenTaat schreef:
Texas02 schreef:

En toch is het ook weer niet . Kijk bv deze foto , ander licht

[ Afbeelding ]

Zijn net toverballen sommige kleuren! Leg dan maar eens uit welke kleur het nu echt is

Jaaa daar zijn ze bij ES wel masters in! Volgens mij doen ze dat erom haha

NaatenTaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 17:13

ivy_power89 schreef:

(Al mag ik écht niets... ik heb net een nieuw zadel welke op 2 paarden mooi ligt en er komt voor mn andere paard vrijdag een nieuw zadel, en met dierenarts rekeningen erbij, ben ik echt serieus blut)

Ik denk dat de teal blue het best vergelijkbaar is met deze kleur. Het is blauw met vleugje groen. Of groen met vleugje blauw

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 17:48

NaatenTaat schreef:
ivy_power89 schreef:

Ik denk dat de teal blue het best vergelijkbaar is met deze kleur. Het is blauw met vleugje groen. Of groen met vleugje blauw

[ Afbeelding ]

Dat lijkt me dan haast weer tussen ES Aurora Blues en PS Petrol Floret in, die heb ik ook beide al _O-

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 17:51

Texas haha dat scheelt weer in je portemonnee ;) :D

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 20:04

Texas02 schreef:
De PS of Sweden Heather Lilac is er, hij is prachtig! <3 Vrijdag mag hij erop! *\o/*

[ Afbeelding ]

@Texas02: heb jij van deze een foto op het paard toevallig?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 20:38

Ja, ik heb hem alweer verkocht intussen want ik vond hem echt veel te licht met zonlicht erop. Hij leek soms wel wit. De bovenste is zonder zonlicht erop, die andere twee met een beetje zonlicht erop:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 21:39

Texas02 schreef:
Ja, ik heb hem alweer verkocht intussen want ik vond hem echt veel te licht met zonlicht erop. Hij leek soms wel wit. De bovenste is zonder zonlicht erop, die andere twee met een beetje zonlicht erop:

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Dank je wel. Hij is idd erg licht, had ik niet verwacht. Ik laat hem ook schieten :(

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 23:31

Had ik ook niet verwacht toen ik hem bestelde. Zelfs iedere keer dat ik hem pakte in het licht van de garage, of op stal uit de zadelkast, leek hij heel mooi. Totdat hij er met goed licht op lag, en dan heb je dus dit.

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 23:37

Texas02 schreef:
Had ik ook niet verwacht toen ik hem bestelde. Zelfs iedere keer dat ik hem pakte in het licht van de garage, of op stal uit de zadelkast, leek hij heel mooi. Totdat hij er met goed licht op lag, en dan heb je dus dit.

Echt zonde want op hun site lijkt hij zo mooi!

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 06:03

Ik kom dit topic binnen vallen, met een vraag. Welke kleding past goed bij de Winter Shadow? ES zelf heeft daar niet veel kleding in uitgebracht.