Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
V_Naomi schreef:Romyhendrikx schreef:Ik zoek het Orange Brick zadeldek in full dressuur.
Weet iemand waar deze nog te verkrijgen is??
Een insta buddy van me heeft m tweedehands te koop staan
Drico schreef:Kimley schreef:Iemand hier nog van plan te bestellen met die kortings codes?
Nee.. vind de frontriemen met korting nog best aan de prijs en heb die ook eigenlijk niet nodig (voor THL prijs was het een ander verhaal haha)
mavantos schreef:Maar is het echt want zo'n hoge kortingen... dat lijkt me toch niet echt ?
Canon schreef:mavantos schreef:Maar is het echt want zo'n hoge kortingen... dat lijkt me toch niet echt ?
Een paar pagina's terug kun je hier lezen waarom ze dat gedaan hebben, Mavantos
Hun outletwebsite kon alle bezoekers niet aan laatste keer, waardoor veel mensen uiteindelijk geannuleerde bestellingen kregen. Vandaar de naam "Forgive us menu"
eamkoopman schreef:Hi! Ik heb inmiddels de emerald van PS en Bordeaux van ES, beide nog niet mee gereden. Wat zijn jullie ervaringen onder een dressuurzadel? Schuiven ze erg? Ik rij meestal met een zadelbontje onder het zadel maar omdat het een enkele zadelflap is, kunnen de lussen er niet onder..
eamkoopman schreef:Hi! Ik heb inmiddels de emerald van PS en Bordeaux van ES, beide nog niet mee gereden. Wat zijn jullie ervaringen onder een dressuurzadel? Schuiven ze erg? Ik rij meestal met een zadelbontje onder het zadel maar omdat het een enkele zadelflap is, kunnen de lussen er niet onder..