Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty_ schreef:woepsie90 schreef:O dat ziet er goed uit! Als mijn Ghost ooit weggaat, zou ik wel een zwarte Easytrek vz willen (testen), ik houd wel van kleine simpele zadels. Wat was er ook alweer aanpasbaar? De kussens niet toch?
Het kopijzer is gemakkelijk verstelbaar
Ik heb er een Youtube video over gemaakt
Kitty_ schreef:woepsie90 schreef:O dat ziet er goed uit! Als mijn Ghost ooit weggaat, zou ik wel een zwarte Easytrek vz willen (testen), ik houd wel van kleine simpele zadels. Wat was er ook alweer aanpasbaar? De kussens niet toch?
Het kopijzer is gemakkelijk verstelbaar
Ik heb er een Youtube video over gemaakt
Had filmpje gezien, duidelijk filmpje, maar klopt het dat je heel secuur moet zijn met buigen? Zag in filmpje dat de voorkant elke keer scheef was. Vind het namelijk wel erg leuke zadeltjes!
xyzutu2 schreef:Leuk, zo'n traditioneel model maar dan toch boomloos. Daar zal zeker wel een markt voor zijn, helemaal als ze ook lekker aanpasbaar zijn.
Zelf word ik alleen nooit zo blij van boomloze zadelmerken die dan trots foto's laten zien van dat je de zitting helemaal dubbel kunt vouwen/in kunt knikken. Dat zou ik juist niet willen net onder die zitbeenknobbels van de ruiter...
xyzutu2 schreef:Welke van die twee is het zadel rechtsboven?
[ Afbeelding ]
Op zich heb ik wel eens ergere (bijna helemaal) dubbelgevouwen zadels gezien, maar ook met zo'n knik blijft er nog maar weinig kussendikte op het punt waar je zitbeenknobbels zitten over. Zeker als je mensen ook zonder speciale pad met inlages laat rijden.