manzano schreef:Hoe je het klittenband bovenaan kan missen is me een raadsel haha. Maar fijn dat je er alsnog achter komt zo.
Haha inderdaad!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pally schreef:Heb mijn dekjes bestudeerd en waarempel, het LexMieux dekje heeft 3 lusjes voor de singelstoten. Als niemand dat verteld had, had ik het nooit geweten
Naskapower schreef:[ [url=m/KMyII6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ej2Ebj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een van die 3 lusjes los getornd (nu dus een grote en 1 kleine lus) en nu past m'n veelzijdigheidssingel er precies door.
Bij dressuur singels altijd zorgvuldig dat de singel en singelstoten in een rechte lijn in elkaar overgaan. Zodra de lus van je dekje ervoor zorgt dat er een hoek in komt kan dit schuiven van het zadel veroorzaken.Pally schreef:Heb mijn dekjes bestudeerd en waarempel, het LexMieux dekje heeft 3 lusjes voor de singelstoten. Als niemand dat verteld had, had ik het nooit geweten
Lukasje schreef:Goh, en dan beweert mijn man dat ík overdrijf met mijn dekjes maar sommigen van jullie hier gaan wel erg hard![]()
@ xxSaffieraxx: Gestart deze zomer en reeds 8 dekjes![]()
Had je van Eskadron dan ook zo veel? En hou je die dan of gaan die dan in de verkoop?
Eskadron is ook leuk maar LM is tijdlozer, rustiger vind ik. Nu, ik heb er maar 2 hoor maar denk de hunter green ook aan te schaffen.
kimmie1 schreef:Er was volgens mij hier iemand die zelf zn dekje geverfd had in de kleur olive. Wie was dat? ik probeerde de mijne gister te verven, het enige wat en kleurtje heeft gekregen is het witte Lemieux logotje
Lukasje schreef:Setteli schreef:In Nederland betaal ik 189 euro voor dit dekje.
Lees ik dit goed? 189€ voor 1 dekje?!
Uit nieuwsgierigheid dus niet als commentaar bedoeld hoor, maar wat is er zo bijzonder aan dit dekje want dat is wel erruuug veel geld?
Lukasje schreef:Setteli schreef:In Nederland betaal ik 189 euro voor dit dekje.
Lees ik dit goed? 189€ voor 1 dekje?!
Uit nieuwsgierigheid dus niet als commentaar bedoeld hoor, maar wat is er zo bijzonder aan dit dekje want dat is wel erruuug veel geld?