Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zafan schreef:Lilianne is net bij mij geweest en waarschijnlijk wordt het de ghost romawil eerst nog even een testzadel! De london ook geprobeerd,zat opzich wel lekker maar had wat last vd pommel. Ghost vond ik in stap erg smal (ook smal paard)maar in draf erg fijn en daarna in stap ook wel gewend. Dus hopenlijk snel weer aan de slag!
zafan schreef:Lilianne is net bij mij geweest en waarschijnlijk wordt het de ghost romawil eerst nog even een testzadel! De london ook geprobeerd,zat opzich wel lekker maar had wat last vd pommel. Ghost vond ik in stap erg smal (ook smal paard)maar in draf erg fijn en daarna in stap ook wel gewend. Dus hopenlijk snel weer aan de slag!
ilangok schreef:Ooh wat heb ik veel gemist. Wel leuk joh die kifra barebackpad!
Nog even een actiefoto van de barefoot arizona.
[ [url=m/LuneNQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marjo89 schreef:zafan schreef:Lilianne is net bij mij geweest en waarschijnlijk wordt het de ghost romawil eerst nog even een testzadel! De london ook geprobeerd,zat opzich wel lekker maar had wat last vd pommel. Ghost vond ik in stap erg smal (ook smal paard)maar in draf erg fijn en daarna in stap ook wel gewend. Dus hopenlijk snel weer aan de slag!
Wat leuk, heb je ook op de quevis gezeten deze en de roma zijn gelijk aan elkaar toch ?
Ik heb nu de Quevis als testzadel..
Ga morgen een langere rit maken, ben heel benieuwd hoe hij dan ligt.
pmarena schreef:Lekker naar buiten!Ging het goed?
Je zit wel breed zeg zo met die wrongen, ik zou binnen een half uur helemaal op slot zitten denk ik
Duhelo schreef:de dubbeldikke inlages zijn dan zeker voldoende voor de hidalgo? ondanks het metalen ding dat er in zit?
Kwetal schreef:Marjo89 schreef:Wat leuk, heb je ook op de quevis gezeten deze en de roma zijn gelijk aan elkaar toch ?
Ik heb nu de Quevis als testzadel..
Ga morgen een langere rit maken, ben heel benieuwd hoe hij dan ligt.
Nee, de Quilty en de Roma zijn "eender" en de Quevis heeft dezelfde wrongen als de Firenze
_ENGEL_ schreef:Hebben jullie nog tips voor mij wat betreft pad? Voorheen reed ik altijd met mijn cheyenne en de standaard barefoot pad. Beviel goed, geen geschuif oid. Kwaliteit is ook gewoon super! Nadeel vind ik wel het wassen zijn erg dik en drogen duurt lang.
Nu wacht ik op mijn barrydale maat 0, maar daar is geen passend dekje voor in de goede maat. Ik dacht zelf aan een half pad en dan een normaal dekje, maar ben best bang voor schuiven. Mijn voorkeur gaat uit naar een dekje wat het zadel exact volgt of een vierkante. Iemand een tip of idee?