Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ninx schreef:Hallo!
Ik kom even binnenvallen met een 'adviesvraag'... misschien heeft iemand van jullie een goede tip!
Ik heb een Trekker True Talent... maar zoals vrijwel alle zadels, heeft ook dit zadel een 'kuipje'. Een ietwat diepere zitting.
Is er bij jullie een zadel bekend dat helemaal, of zoveel mogelijk, vlak is? Dus een vlakke zit, en weinig tot geen wrong?
pmarena schreef:Als het me lukt om een geldboom te kweken krijgen jullie allemaal een stekje
Die Arizona maat 3 is me ook echt een blok aan het been, vandaar de al belachelijk lage prijs...
Het ergste is nog...2 jaar geleden heb ik hem een keer verkocht, maar toen kon ik hem nergens vinden, dacht dat hij dan blijkbaar toch al eerder verkocht was, en heb ik maar een maat 2 gestuurd die die klant ook prima beviel. En een maand later kwam dat kalote-ding ineens weer boven water
Het is op zich een heel leuk zadel voor iemand die een flink paard heeft en gewoon heel erg ruim wil zitten, of een slanke mamma die samen met kind wil rijden, of weet ik wat