[HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: [HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:25

ZOEFFFFF !!!!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:31

Hè, zoveel bijzonders valt daar toch niet te beleven... :?

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:32

pmarena schreef:
Hè, zoveel bijzonders valt daar toch niet te beleven... :?

:') ik dacht precies hetzelfde

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:34

Grrr, nu heb ik gekeken...
verwijder die pagina maar even Bianca! Dan kom ik niet in de verleiding
:D

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:34

Ninx schreef:
Hallo!

Ik kom even binnenvallen met een 'adviesvraag'... misschien heeft iemand van jullie een goede tip!
Ik heb een Trekker True Talent... maar zoals vrijwel alle zadels, heeft ook dit zadel een 'kuipje'. Een ietwat diepere zitting.

Is er bij jullie een zadel bekend dat helemaal, of zoveel mogelijk, vlak is? Dus een vlakke zit, en weinig tot geen wrong?

mijn cashel soft saddle :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:35

De meeste dingen staan er al eeuwen op (in Opruimings-pagina-termen dan :P ) dus ik ga helemaal niks weghalen, kopen jullie die overtollige in de weg liggende zooi nou gewoon eens van me :P

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:35

Oh wacht ik kijk verkeerd. Ik bedoelde de pagina Tijdelijke Aanbieding :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:37

Ja ik was ben een beetje wispelturig :o

Die Aanbieding van de Week beviel me totaal niet, elke vrijdag hartstikke druk, steeds vernieuwen, iedereen die zit te azen of een bepaald artikel nog een keer goedkoper komt.... en elke week weer uitzoeken wat ik nu weer erop kon zetten van overtollige voorraad....was toch wel erg tijdrovend allemaal :o

Heb nu dus gewoon alles erop gezet zodat ik een basis-voorraad-niveau kom dat ik makkelijker aan kan vullen, minder administratie :)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:39

Ja dat wil ik geloven... En dan heb je een XXL fork in de aanbieding en dan is hij zwart :)) Zou dat staan op een bruine Arizona? (of ik moet minder krenterig doen en gewoon een nieuwe kopen, want tweedehands komen ze ook niet echt vaak voor)

Thirza_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:40

Ach als je nu eerst hier eens een geldboom bracht?! Dan kocht ik wel even wat zadels en ander spul van je.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:43

Ik kijk toch altijd op van die arizona maat 3 als ik op opruiming klik! Daar moet je wel een groot paard voor hebben ja :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:46

Als het me lukt om een geldboom te kweken krijgen jullie allemaal een stekje :j

Die Arizona maat 3 is me ook echt een blok aan het been, vandaar de al belachelijk lage prijs...
Het ergste is nog...2 jaar geleden heb ik hem een keer verkocht, maar toen kon ik hem nergens vinden, dacht dat hij dan blijkbaar toch al eerder verkocht was, en heb ik maar een maat 2 gestuurd die die klant ook prima beviel. En een maand later kwam dat kalote-ding ineens weer boven water :oo

Het is op zich een heel leuk zadel voor iemand die een flink paard heeft en gewoon heel erg ruim wil zitten, of een slanke mamma die samen met kind wil rijden, of weet ik wat :P

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:49

Of als schuilstal voor een heel klein pony'tje :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:52

pmarena schreef:
Als het me lukt om een geldboom te kweken krijgen jullie allemaal een stekje :j

Die Arizona maat 3 is me ook echt een blok aan het been, vandaar de al belachelijk lage prijs...
Het ergste is nog...2 jaar geleden heb ik hem een keer verkocht, maar toen kon ik hem nergens vinden, dacht dat hij dan blijkbaar toch al eerder verkocht was, en heb ik maar een maat 2 gestuurd die die klant ook prima beviel. En een maand later kwam dat kalote-ding ineens weer boven water :oo

Het is op zich een heel leuk zadel voor iemand die een flink paard heeft en gewoon heel erg ruim wil zitten, of een slanke mamma die samen met kind wil rijden, of weet ik wat :P

Oooo wat zonde dat je hem toen niet kon vinden!!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:53

Shirley schreef:
Of als schuilstal voor een heel klein pony'tje :D

_O-

jomaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 18:57

pmarena Ik zou een keer open huis houden voor verslaafde bokkers.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:00

Ja, als er dan veel koopzieke mensen komen ben je je huis misschien ook wel meteen kwijt :))

jomaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:01

pmarena Had eigenlijk nog een vraag over de bontzittingen van barefoot zelf.
Maken die de zit ook smaller. Had al een Hm hipsaver in gedachte maar die zou besteld moeten worden. Of ik het dan op tijd binnen heb voor het zadel weer verkocht is _O-

jomaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:03

Kirsha schreef:
Ja, als er dan veel koopzieke mensen komen ben je je huis misschien ook wel meteen kwijt :))

:oo je zal toch een huis kopen met een schuur vol zadels.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:24

Hihi ja als schuilstalletje, misschien is dat dè verkooptruc wel _O-

Zadels hebben nooit bij dat te koop staande huis in de buurt gelegen hoor, maar als het een koper oplevert wil ik best wat zadels in het schuurtje leggen :P

Pfft Open Huis in mijn voorraad zit ik echt niet op te wachten, kan ik alles overhoop trekken voor mensen die alleen maar even willen kijken, vasthouden, proefzitten enzo, iedereen gaat weer pleite en ik blijf met een ontplofte voorraadruimte achter :P

Voor een koopjes-tent is het weer net te weinig "rommel" wat ik heb liggen, en bovendien mag ik ook helemaal geen klanten ontvangen eigenlijk omdat het gewoon een woonhuis is hier... dus het is echt alleen voorraadruimte en geen verkoop. Soms wel onhandig, maar ik heb het zo al druk zat dus kan kijkers er echt niet bij hebben, dat scheelt :P

Jomaro: hum, op zich maakt dat zittingovertrek de zitting niet echt smaller hoor. Vast wel ietsje omdat je natuurlijk alleen het middenstuk iets verhoogd, maar dat zal maar heel erg minimaal zijn.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:38

Ik vind het wel iets wat schelen Jomaro, en mijn moeder heeft een bekken-instabiliteit en die heeft ook echt veel profijt van het bontje van barefoot.

Oh ik wordt ook altijd veel te hebberig, zoals ik gister ook al zei, dan ga ik twijfelen of ik niet toch een leren barefoot zou willen ivm de soepelheid. Maar jullie hebben ook wel weer gelijk dat het niet slim is om te gaan veranderen wat goed bevalt.
En voor een prive collectie zadels heb ik toch echt zo'n stekje van een geldboompje nodig..

Zinook

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:47

Even een vraagje tussendoor: ;)

Bij aankoop van mijn 2e hands London zadeltje kreeg ik deze pad erbij. Ik gebruik deze niet, want ik heb gelezen dat er een pad onder de BF hoort te liggen met bont of iets dergelijks aan de onderkant. Wat kan ik met deze pad?

Afbeelding

Afbeelding

jomaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 19:55

draaakje schreef:
Ik vind het wel iets wat schelen Jomaro, en mijn moeder heeft een bekken-instabiliteit en die heeft ook echt veel profijt van het bontje van barefoot.

Dank voor de info misschien toch even een gok wagen of een bontje ook voor mij voldoende is :o

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:05

Ik zie dat je in Noord Brabant woont, als je wil mag je hier komen testen hoor. We hebben 2 brave tinkers en een Stella en Cheyenne (alletwee met bontje)

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 20:06

Is dat echt prettig, een bontje om op te zitten? Ik overweeg ook een