Texas02 schreef:Oretha schreef:Die paarse heeft op de laatste foto wel wat weg van de anemone
Dat zie ik er echt niet in. De Anemone is roze.
Haha ik vind de anemone juist beetje paarsig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ballard_L schreef:Ik denk dat heel EJ ze dinsdag/woensdag heeftmaar geen idee wanneer het officieel uitkomt eigenlijk
DinkeyGirl schreef:Ballard_L schreef:Ik denk dat heel EJ ze dinsdag/woensdag heeftmaar geen idee wanneer het officieel uitkomt eigenlijk
Ik vroeg het gisteravond aan mijn buurmeisje die werkt bij EJ Rotterdam maar die wist nog van niets. Ze was wel heel nieuwsgierig! En die vroeg zich net als ik (en meerdere hier) af of het wel al in de winkel mag liggen terwijl er nog geen officiële release is geweest. Ook omdat dat ene verhaal die iemand had gezien, weer was weggehaald.
Ballard_L schreef:DinkeyGirl schreef:
Ik vroeg het gisteravond aan mijn buurmeisje die werkt bij EJ Rotterdam maar die wist nog van niets. Ze was wel heel nieuwsgierig! En die vroeg zich net als ik (en meerdere hier) af of het wel al in de winkel mag liggen terwijl er nog geen officiële release is geweest. Ook omdat dat ene verhaal die iemand had gezien, weer was weggehaald.
Vind ik ook altijd apart, maar geen idee wat de regels daarvan zijn. Maar vandaar dat ik wat huiverig ben met foto’s online zetten.
mcjv schreef:Ik heb ook geen idee of het al in de winkel mag liggen, de sets lagen er al compleet met oornetje shirt beenbeschermers etc. Of het al gedeeld mocht worden geen idee, maar ik ben gewoon een nietsvermoedende klant die foto’s maakt van een mooi stel dekjes.
mcjv schreef:Ik heb ook geen idee of het al in de winkel mag liggen, de sets lagen er al compleet met oornetje shirt beenbeschermers etc. Of het al gedeeld mocht worden geen idee, maar ik ben gewoon een nietsvermoedende klant die foto’s maakt van een mooi stel dekjes.
Ballard_L schreef:mcjv schreef:Ik heb ook geen idee of het al in de winkel mag liggen, de sets lagen er al compleet met oornetje shirt beenbeschermers etc. Of het al gedeeld mocht worden geen idee, maar ik ben gewoon een nietsvermoedende klant die foto’s maakt van een mooi stel dekjes.
Als het in de winkel ligt kan je het kopen, dus dan mag je foto’s delen