Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMyrth schreef:Anders zou je misschien een nieuw hoofdstel kunnen bestellen / meenemen om gewoon eens te passen welke maat je nodig hebt... Kun je daarna op marktplaats kijken
DuoPenotti schreef:Ik heb net maar een nieuwe 2 besteld. XL. Nu bij dochorse is hij in de aanbieding.
Kan hij ook terug als het niet past
DuoPenotti schreef:Ik heb net maar een nieuwe 2 besteld. XL. Nu bij dochorse is hij in de aanbieding.
Kan hij ook terug als het niet past
IwanLuver schreef:De Schockemöhle in full[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Paard vond het niets, stug op de hand en heel vast aan één kant... afgekeurd dus
Daannvd92 schreef:Vandaag eventjes met mijn nieuwe gereden, vanmiddag opgehaald nadat ik vorige week de verkeerde binnen had gekregen. Moet wel een andere frontriem op want een full is m gewoon te klein (had ik al verwacht). En t kopstuk is best breed dus als ik ermee blijf rijden dan moet er een best stuk van z’n manen af. Hij liep er wel fijn mee, hij laat het snel merken als t m niet fijn zit.
[ [url=m/db6QMc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mUQI2G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marije_jiplover schreef:Ik heb momenteel een kopstuk van Bridle2fit te leen van mijn instructrice en ik moet zeggen dat ik hem erg mooi vind zitten en pony hem ook wel fijn lijkt te vinden.
Nu nog met wat kunst en vliegwerk, want neusriem wat mijn instructrice eraan had zitten, was niet passend voor de mijne, dus mijn eigen neusriem met doorlopend bakstuk nu over het bakstuk heen geleid om de werking van het kopstuk zelf niet te niet te doen.
Zijn er hier mensen die een hoofdstel van Bridle2fit hebben, die ze zelf hebben opgemeten en besteld, zonder bridlefitter/reseller ertussen?
Heb nu eigenlijk gewoon op basis van mijn huidige hoofdstel en het kopstuk wat ik nu te leen heb, samengesteld wat ik zou willen bestellen.
MyWishMax schreef:Ja als je eenmaal fijne hebt blijf je daarbij. Ik vond de zoektocht niet makkelijk want ik ben een zeikerd door ziekte en wil geen 100 euro uitgeven aan 1 paar.
Gaat om deze, maar ik heb er wel wat minder voor betaald toen. In de ideale wereld zouden ze een slag dunner zijn, zoals de passier. Maar daar ben ik 1 van de weinige in want teugels lijken alleen maar breder te worden. Dit is qua breedte gewoon normaal maar ik heb liever dunner.
https://bridle2fit.com/nl/shop/teugels/ ... l-s-serie/