Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jets schreef:Bedankt voor de tips. Op Facebook verkoopt iemand een westernzadel met boomloze pad die wel wat lijkt. Ze verkoopt hem alleen niet apart helaas. Ze weet ook niet waar hij vandaan komt, alleen dat hij uit Duitsland komt. Weet iemand toevallig welk merk dit is?
[ [url=m/k4rTA6.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Oorspronkelijke plan was om later een Ghost Roma naast de Freemax te kopen zodat ik daar het dressuurmatige werk mee kon gaan doen en kan gaan starten. Dus dat heb ik nu naar voren getrokken aangezien ik met het tweede paard wel gelijk ga rijden (huidige paard is net drie en doe ik erg rustig mee aan).

Leo schreef:Weet ik en er gaat er ook zeker een komen binnenkortmaar geen roze voor mijn pony
ik ben verliefd op de felgroene, volgens mij zou die super staan op hem (heel donkerbruin). Voor hem ben ik verder gek op rood. Maar ik heb om te beginnen een rode Ghost pad besteld
Leuke pad hoor
erboven. Bij de Trekker heb je namelijk een compleet slap zadel met daaronder kussens met een harde bovenkant. De (oude) Ghost had van zichzelf al een voorgevormde, stevige kern, en daar gingen dan vrij slappe/flexibele kussens onder. Voor mij klonk dat wel logisch; bij de Trekker zit het harde deel in de kussens, bij Ghost in het zadel. Wordt de pasvorm van de Ghost dan niet lastiger/dwingender als je onder een stevige voorgevormde boom een steviger voorgevormd kussen plakt? Puur theoretisch hoor, ik probeer het gewoon voor me te zien.