Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IlBuono schreef:Mijn bestelling is erdus ik ben nu de trotse eigenaar van een Teal blue, Dark Mauve en Dusty Wine. En erbij nog de Minna polo in rose en grijs
Heel blij alvast en alles staat leuk op een zwarte dus dat is geen probleem
Nynkex01 schreef:Teal Van de kerstcollectie geloof ik. Hebben ze bij de nieuwe niet ff een glimmende stof gebruikt?
Nynkex01 schreef:Teal Van de kerstcollectie geloof ik. Hebben ze bij de nieuwe niet ff een glimmende stof gebruikt?
Tango1979 schreef:Oh heel fijn! Ze voelen ook erg fijn aan.Die Minas zijn zoooo fijn. Ik ben Mina bruinIk heb ze in 6 kleuren en rijdt al vanaf april volgens mij in die shirtjes
anoukwendy schreef:Ik vind trouwens de stof van de sapphire wel een nadeel, dat is niet van dat glimmende dus zadelvegen blijven veel meer zitten
KB12 schreef:anoukwendy schreef:Ik vind trouwens de stof van de sapphire wel een nadeel, dat is niet van dat glimmende dus zadelvegen blijven veel meer zitten
Hij is nu van in, naar uit het winkelmandje gegaan. Ik had mijzelf al over het witte randjes punt heen gezet, maar als hij ook nog zwarte vegen krijgt moet hij er weer uit.
Muronia schreef:Mijn aandacht is gewekt voor de sapphire! Volgens mij heb ik een shirt die daar mooi bij matcht.
Grenadine op een vos zou ik nooit doen, ik vind dat echt geen mooie kleurcombi, rood met oranje (eerlijk antwoord, niet om iemand voor de borst te stoten).