Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Juniores schreef:Ik kom mij hier ook melden!
Ik vind de ES dekjes zo onwijs mooi, en ondanks dat mijn paard pas volgend jaar zadelmak wordt gemaakt vind ik dat ik best alvast kan beginnen aan een verzameling.![]()
Momenteel staan de Amazonite, Pistachio white en de Lavender op mijn verlanglijstje.
Iemand nog een idee waar de Amazonite (full dressuur) te verkrijgen is met korting? Of dat er überhaupt ergens nu korting is op ES?
Op de ES site was hij helaas al uitverkocht toen ik wilde bestellen.
Daphara schreef:Juniores schreef:Ik kom mij hier ook melden!
Ik vind de ES dekjes zo onwijs mooi, en ondanks dat mijn paard pas volgend jaar zadelmak wordt gemaakt vind ik dat ik best alvast kan beginnen aan een verzameling.![]()
Momenteel staan de Amazonite, Pistachio white en de Lavender op mijn verlanglijstje.
Iemand nog een idee waar de Amazonite (full dressuur) te verkrijgen is met korting? Of dat er überhaupt ergens nu korting is op ES?
Op de ES site was hij helaas al uitverkocht toen ik wilde bestellen.
Bij HypoStore met de code ESVIP
lideli schreef:Oepsik heb net de PS of Sweden walnut gekocht op Facebook
Wel een gokje want ik hij moet onder mijn cognac kleurige springzadel. Ben heel benieuwd of het staat.
Canon schreef:Amazonite vandaag getest.. I'm in love!!![]()
[ Afbeelding ]
Komende weken ergens Sapphire eens proberen..
Kimley schreef:Nou na 2 weken eindelijk bericht in "ineens" is mijn bestelling mislukt en zijn de producten niet meer op voorraad![]()
Had ik al verwacht, maar ja nu maar wachten op geld terug neem ik aan?
Drico schreef:Kimley schreef:Nou na 2 weken eindelijk bericht in "ineens" is mijn bestelling mislukt en zijn de producten niet meer op voorraad![]()
Had ik al verwacht, maar ja nu maar wachten op geld terug neem ik aan?
Hier zojuist hetzelfde bericht gekregen...![]()
Toch wel erg balen, vooral omdat er dus wel elke keer gezegd werd dat het goed was doorgekomen.
Canon schreef:Amazonite vandaag getest.. I'm in love!!![]()
[ Afbeelding ]
Komende weken ergens Sapphire eens proberen..