Vandaag Dressup gespeeld met de 2 jarige; met als themakleur olijf Het dekje heb ik al ff, moet nodig in de was wel peesjes zijn speciaal voor meneer gekocht en tot nu toe alleen nog gepast. Lijken goed te zitten!
Dat staat heeeel gaaf farahtjuh!Zie dat de mesh brushing boots weer in voorraad zijn bij de Epplejeck.Zoek nog een maat L voor achter, nu nog even wachten op een leuke actie.
avensis schreef:[ [url=m/9USBbj.jpg]Afbeelding[/url] ]Ik vind deze best gaaf!*zet bij op het verlanglijstje bij de chili red* wacht ongeduldig
avensis schreef:[ [url=m/9USBbj.jpg]Afbeelding[/url] ]Ik vind deze best gaaf!Oehhh hier lijkt ie inderdaad mooier dan op die andere foto
farahtjuh schreef:Helemaal blij mijn blauwe set compleet [ [url=m/g1XZFG.jpg]Afbeelding[/url] ]Die heb ik hoor maar doe ik voor haar wondjes (mok) nooit om heb ook 4 setjes blauwe bandages
Ok dit word mijn kleurtje hahaDe chilli is echt wel super stoer, nu nog eens een echt mooie bordeaux rode, en niet richting roze/paars
Ik baal echt dat ze hem op een zwart paard hebben afgebeeld Nu weet ik namelijk hoe mooi het zou staan op Vera :'(
farahtjuh schreef:Helemaal blij mijn blauwe set compleet [ [url=m/g1XZFG.jpg]Afbeelding[/url] ]zijn de beschermers van lemieux? welke maat heb je
Op zwart is die prachtig , maar dat is dan voor mijn smaak ook de enige kleur waar het geweldig bij best. Voor mijn vos ga ik het niet kopen
Ik denk dat die rode op een schimmel oid ook super gaaf staat! Maar ik kan me voorstellen dat het voor (sommige) vossen niet de beste match is
ZoeyDercks schreef:Ik heb een schimmel waar alles op staat, dus die 2 nieuwe heb ik al besteld, oepssss
Ik vind juist rood op mijn schimmeltje niet mooi, doet me aan sinterklaas denken Maar dat is puur een persoonlijke kwestie haha