Ervaringen met Lemieux #3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Flubberboot

Re: Ervaringen met Lemieux #3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 21:42

Misschien bedenken ze dat ze dom bezig zijn en gaan ze weer terug? Heeft PS wel gedaan

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 21:49

Ach een voordeel. We hebben allemaal stiekem meer dan genoeg dekjes. Ik zal ze de komende jaren in ieder geval niet verslijten denk ik. Zeker niet als je bedenkt dat pony al 23 is. Al rijden we nog wel heel veel.

Vandaag de Dijon weer eens gepakt vanwege het zonnetje. Die pak ik eigenlijk te weinig! Maar weinig bijpassende kleding voor te vinden. Zeg maar gerust niks. :+

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 21:49

Zouden ze dat idd niet merken dat de verkoop achteruit gaat? Ik neem aan dat een Lemieux dat opgeefmoment door heeft in de verkoop cijfers

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 22:35

lyanna15 schreef:
Ik vind de groene ook echt prachtig, maar waarom ze dan die groene bies bij de andere twee dekjes hebben toegevoegd? :')

Zodat alle kleuren met elkaar te combineren zijn had ik begrepen

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 22:42

Afbeelding

Kwam deze ook nog tegen

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 22:59

Scheelt weer een hoop geld deze winter! Afgelopen collectie vond ik nog wel oké (niks van gekocht) maar deze collectie vind ik de kleuren echt helemaal niks...
Nog even en de oude lemieux collectie kan je met winst gaan verkopen, zoals vroeger met eskadron collecties hahaha

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 23:26

Belker schreef:
xLiez schreef:
Jullie gaan nog meer teleurgesteld zijn, denk niet dat ik het mag zeggen nog. Iets met suedes en de loire kleuren :') Lemieux gaat het nu anders doen, eeuwig zonde.

Nou dan stap ik maar over op de Cal Rei dekjes. Minder kleuren, minder verslaving :+

Nou, dit gaat me nu met LM aardig af zo. Die nieuwe kleuren ga ik niet kopen .

Heb mezelf n beperking opgelegd ; mag alleen suede kopen. Ok en n mesh misschien.

Zit op 11 dekjes geloof ik. En n witte, maar die telt niet :Y)

Zou nog wel n mooie oranje willen. Had de Tangerine, maar die was t voor mij net niet.

Heb

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 23:35

Oretha schreef:
[ [url=m/TxFJNx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kwam deze ook nog tegen

Hier zie je precies welke kant ze op gaan..en waar ik het dus net over had. Suede dekjes hebben hele andere kleuren dan de loires. Meer wil ik er niet over zeggen want weet niet wat al naar buiten mag. Maar aangezien deze foto’s al gelekt zijn kunnen jullie vast wel bedenken wat ze ook met de wintercollectie gaan doen.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 23:44

Ik vind die totaal andere kleur bies echt niet mooi.

Ik heb tussendoor dus overwogen om alles van Lemieux eruit te doen en over te gaan op Anky haha. Hopelijk krijgen ze er spijt van.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 00:06

Ik vind het echt zonde, maar ik heb alle 'klassieke' loires en dan de suede orchid, omdat ik dat wel echt een mooie kleur vind (en een goede aanbieding was). Mijn kast is ook wel vol nu.
Stiekem hoop ik dat die olive/pistache
wel in dezelfde kleur komt in suede want dat vind ik wel een klassieke kleur die op elk paard staat. Maar dan wel met matchende bies.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 00:58

Oh getsie, die beige bies.... bleh.

Horseloverl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 09:58

Met z’n alle een mail sturen dat we intens verdrietig zijn haha

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 11:09

Wiwabalia schreef:
xLiez schreef:
Jullie gaan nog meer teleurgesteld zijn, denk niet dat ik het mag zeggen nog. Iets met suedes en de loire kleuren :') Lemieux gaat het nu anders doen, eeuwig zonde.

Dan ga ik maar alvast afscheid nemen van mijn eeuwig groeiende collectie. The end of a era. :') -O-

Hier dezelfde gedachte… Wat zonde zo :(

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 11:10

Afscheid nemen van je collectie? Waarom ?

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 11:19

Afscheid nemen van wat ik nu heb niet. Lees het meer als, er gaat nu niks meer bijkomen. Wat stiekem ook wel verstandig is natuurlijk :')

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-24 11:24

Ik ga de bestaande verzameling er ook niet uit doen omdat er geen mooie nieuwe dingen bij komen. Wat ik nu heb vind ik mooi en dat wordt niet aangetast door mindere toekomstige collecties.

Ik vind het wel jammer als ze deze tour gaan, aan de andere kant is er ook al zo veel dat wel mooi was dat het ook niet erg is als er niets meer bij komt.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 11:28

Op een gegeven moment raken ze natuurlijk ook wel een beetje door alle kleurtinten heen.. Zeker met 6 dekjes per jaar.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 11:39

Letters zijn in kleur en lijken overeen te komen met de screenshot uit de LeMieux groep eerder in dit topic. Ik vind de loires echt vreselijk lelijk, wat een depressieve kleuren :o En die bies zo lelijk geel/beige, het lijkt super goedkoop. Ik twijfelde wat oude dekjes te verkopen een tijdje geleden zodat ik wat nieuws kon kopen, maar als ik dit zo zie ben ik blij dat ik niks nieuws hoef!

Afbeelding

Enige waar ik heel benieuwd naar ben is die gouden loire.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 11:56

Ik houd het voor nu ook lekker bij mijn suedes.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:06

ik vind het ook 3 x niks. Scheelt weer centjes!

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:10

Ik heb de afgelopen tijd ook niets meer gekocht en als ik dit zie ga ik dat weer niet doen.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 12:44

MerleSimone schreef:
Letters zijn in kleur en lijken overeen te komen met de screenshot uit de LeMieux groep eerder in dit topic. Ik vind de loires echt vreselijk lelijk, wat een depressieve kleuren :o En die bies zo lelijk geel/beige, het lijkt super goedkoop. Ik twijfelde wat oude dekjes te verkopen een tijdje geleden zodat ik wat nieuws kon kopen, maar als ik dit zo zie ben ik blij dat ik niks nieuws hoef!

[ [url=m/nTIc0w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die gouden komt niet met de zomercollectie! Pas najaar

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 13:03

xLiez schreef:
MerleSimone schreef:

[ [url=m/nTIc0w.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die gouden komt niet met de zomercollectie! Pas najaar

Mooi, ben voorlopig toch nog niet aan het rijden en dan kan ik er even goed over nadenken :')

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 14:36

Is het echt meer goud dan geel? Ik wil een mooie geel! :o

Die Dijon vind ik af en toe toch net een viezig kleurtje haha. Wel een hele mooie, maar ik ben echt helemaal fan van een mooie warme felle geel. _O-

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-24 14:43

Ik ben er stiekem wel blij om dat de kleurtjes niet zo mooi zijn. Heb er genoeg, dan gebruik ik die ook eens wat meer :+ de gouden ben ik nog wel benieuwd naar, ik start oa in zwart met goud, kan misschien een mooie toevoeging zijn :j