Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belker schreef:xLiez schreef:Jullie gaan nog meer teleurgesteld zijn, denk niet dat ik het mag zeggen nog. Iets met suedes en de loire kleurenLemieux gaat het nu anders doen, eeuwig zonde.
Nou dan stap ik maar over op de Cal Rei dekjes. Minder kleuren, minder verslaving
Oretha schreef:[ [url=m/TxFJNx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kwam deze ook nog tegen
Wiwabalia schreef:xLiez schreef:Jullie gaan nog meer teleurgesteld zijn, denk niet dat ik het mag zeggen nog. Iets met suedes en de loire kleurenLemieux gaat het nu anders doen, eeuwig zonde.
Dan ga ik maar alvast afscheid nemen van mijn eeuwig groeiende collectie. The end of a era.![]()
MerleSimone schreef:Letters zijn in kleur en lijken overeen te komen met de screenshot uit de LeMieux groep eerder in dit topic. Ik vind de loires echt vreselijk lelijk, wat een depressieve kleurenEn die bies zo lelijk geel/beige, het lijkt super goedkoop. Ik twijfelde wat oude dekjes te verkopen een tijdje geleden zodat ik wat nieuws kon kopen, maar als ik dit zo zie ben ik blij dat ik niks nieuws hoef!
[ [url=m/nTIc0w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Enige waar ik heel benieuwd naar ben is die gouden loire.
xLiez schreef:MerleSimone schreef:Letters zijn in kleur en lijken overeen te komen met de screenshot uit de LeMieux groep eerder in dit topic. Ik vind de loires echt vreselijk lelijk, wat een depressieve kleurenEn die bies zo lelijk geel/beige, het lijkt super goedkoop. Ik twijfelde wat oude dekjes te verkopen een tijdje geleden zodat ik wat nieuws kon kopen, maar als ik dit zo zie ben ik blij dat ik niks nieuws hoef!
[ [url=m/nTIc0w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Enige waar ik heel benieuwd naar ben is die gouden loire.
Die gouden komt niet met de zomercollectie! Pas najaar