Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samantha_ schreef:O die is mooi!
Ruitergoed heeft mijn bestelling geannuleerd…
Fout in de voorraad. Vond het al zo lang duren voor ik een verzendbevestiging had.
xmichxrocky schreef:Zo... ik kom me ook maar even melden na een hele poos te hebben meegelezen. Michelle is mijn naam en ben gediagnostiseerd met een grote verslaving aan PS & ES, en koopziekte... volgens mijn vriend![]()
Zover zelfs dat ik hier een stal heb ingepikt, en er een zadelkamer van heb gemaakt voor mijn dekjes, want het paste niet meer in 2 kasten... oeps. Ik had een 20-tal hangers ooit gekregen van Divoza, nu heb ik dezelfde gevonden (alleen dan zonder BR logo) op internet, dus gelijk maar even 16 extra besteld
Afgelopen sale me ook even uitgeleefd, 2 latte dekjes (Corduroy en Suède) en latte peesbeschermers besteld, en nog de corduroy Blush) en de
En bij PS zelf nog 2 paar springschoenen, latte & coffee
Ik twijfel nog heeeeel erg over de ruffle black, omdat ik meerdere paarden op 1 dag rijd gaat mijn voorkeur tegenwoordig uit naar beschermers ipv bandages.. maar die heeft ruitergoed niet en bij PS zijn deze dan weer niet in de saleDus denk dat ik deze voorbij laat gaan.
Ik ben wel bang dat ik mijn dekjes rek moet verbreden, heb mn vriend ook al op de hoogte gebracht.. kreeg een diepe zucht...
als de spulletjes uit de wasmachine zijn en de overige binnen zijn, zal ik even een foto maken van mijn collectie!
XiiaaooNaa schreef:JillChanel schreef:Gokje gewaagd met de 40% + vip korting bij RG.
Had niet verwacht dat ik hem zo mooi zou vinden![]()
[img]m/UBS0Ea.jpg[/*img]
Heb hem omdat hij zo fijn goedkoop was ook besteld!!
Denk dat ik hm toch wel erg mooi vind! Dat wit steekt lang niet zo ver uit gelukkig als op de productfoto’s!
XiiaaooNaa schreef:JillChanel schreef:Gokje gewaagd met de 40% + vip korting bij RG.
Had niet verwacht dat ik hem zo mooi zou vinden![]()
[img]m/UBS0Ea.jpg[/*img]
Heb hem omdat hij zo fijn goedkoop was ook besteld!!
Denk dat ik hm toch wel erg mooi vind! Dat wit steekt lang niet zo ver uit gelukkig als op de productfoto’s!
anoukwendy schreef:XiiaaooNaa schreef:Lijkt op Monaco Blue als ik ht zo zie met de vibes van Moroccan blue door het grijze.![]()
Koooop ik sowiesooooo hahaha
Ik ook! Vooral omdat het waarschijnlijk een limited edition is net als die andere
Marjo schreef:xmichxrocky schreef:Zo... ik kom me ook maar even melden na een hele poos te hebben meegelezen. Michelle is mijn naam en ben gediagnostiseerd met een grote verslaving aan PS & ES, en koopziekte... volgens mijn vriend![]()
Zover zelfs dat ik hier een stal heb ingepikt, en er een zadelkamer van heb gemaakt voor mijn dekjes, want het paste niet meer in 2 kasten... oeps. Ik had een 20-tal hangers ooit gekregen van Divoza, nu heb ik dezelfde gevonden (alleen dan zonder BR logo) op internet, dus gelijk maar even 16 extra besteld
Afgelopen sale me ook even uitgeleefd, 2 latte dekjes (Corduroy en Suède) en latte peesbeschermers besteld, en nog de corduroy Blush) en de
En bij PS zelf nog 2 paar springschoenen, latte & coffee
Ik twijfel nog heeeeel erg over de ruffle black, omdat ik meerdere paarden op 1 dag rijd gaat mijn voorkeur tegenwoordig uit naar beschermers ipv bandages.. maar die heeft ruitergoed niet en bij PS zijn deze dan weer niet in de saleDus denk dat ik deze voorbij laat gaan.
Ik ben wel bang dat ik mijn dekjes rek moet verbreden, heb mn vriend ook al op de hoogte gebracht.. kreeg een diepe zucht...
als de spulletjes uit de wasmachine zijn en de overige binnen zijn, zal ik even een foto maken van mijn collectie!
Dit vraagt wel om een foto natuurlijk
Queijo schreef:Oh ben benieuwd naar het dekje van Matt.
Vandaag de hunter green corduroy weer erop. Blijf het zo’n mooi dekje vindenTwijfel nog over de latte corduroy bij RG maar ik heb ook de sand en eigenlijk vind ik die 2 kleuren niet eens supermooi op Oro denk ik
![]()
[ [url=m/8klpt5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JciK2k.jpg]Afbeelding[/url] ]