Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Haha, gelukkig kwam mijn nieuwe Steel Blue dekje nog net in het oude jaar (en hij was ook in 2020 betaald, dus dat had dan toch sowieso als 2020 geteld?), dus tot nu toe gaat het nog goed met geen dekjes kopen
Eigenlijk heb ik mezelf verteld dat ik minimaal t/m maart niet mag kopen.. Dus april pas weer, liever nog later.. Ben benieuwd of het lukt..
ricojoreen schreef:Ik lees dit en denk: ah makkie even niks kopen, heb al genoeg![]()
Toen kwam ik de ps chocolate tegen voor 40 euro, ja die kan ik niet aan me voorbij laten gaan
Mosh schreef:Texas02 schreef:Haha, gelukkig kwam mijn nieuwe Steel Blue dekje nog net in het oude jaar (en hij was ook in 2020 betaald, dus dat had dan toch sowieso als 2020 geteld?), dus tot nu toe gaat het nog goed met geen dekjes kopen
Eigenlijk heb ik mezelf verteld dat ik minimaal t/m maart niet mag kopen.. Dus april pas weer, liever nog later.. Ben benieuwd of het lukt..
Gaan we samen zo’n shopstop houden?
Mooie kleur Kimley!
Robijntjah schreef:Prachtig inderdaad maar vind dan met mijn schimmel al gauw dat ik als Sinterklaas rondrijd![]()
Krijg die opmerking al zo vaak