Lisaizo schreef:Jaa dat zou ook kunnen. Ik vind van ES de orchid bloom echt prachtig. Die wil ik al heel lang haha
Ik zeg doen
 Heb ik ook gedaan terwijl ik nog niet kan rijden
  Heb ik ook gedaan terwijl ik nog niet kan rijden  Heb hem net binnen en hij is echt mega gaaf!!!
  Heb hem net binnen en hij is echt mega gaaf!!!Ik ben benieuwd dan naar andere kleuren van equito. En met deze prijzen ga ik toch wachten op dikke korting
 Vooral als ik lees dat ES betere kwaliteit is en bijna dezelfde prijs... Nee dankje, dan toch liever ES.
  Vooral als ik lees dat ES betere kwaliteit is en bijna dezelfde prijs... Nee dankje, dan toch liever ES.                                                         

Geplaatst: 29-04-22 20:56
               Geplaatst: 29-04-22 20:56				         

Alleen dan zie ik dat dressuur toch mooier lijkt en dan wil ik het liefst direct alles weer vervangen..
 Alleen dan zie ik dat dressuur toch mooier lijkt en dan wil ik het liefst direct alles weer vervangen..   

Ik ben ook benieuws naar de foto's van de Frosty Mint als je hem straks hebt!
  Ik ben ook benieuws naar de foto's van de Frosty Mint als je hem straks hebt!  

alleen blijft het balen dat ze zo weinig dekjes met navy randjes hebben, dan sluit het niet zo aan bij de rest van mijn spullen.
 alleen blijft het balen dat ze zo weinig dekjes met navy randjes hebben, dan sluit het niet zo aan bij de rest van mijn spullen.