Equito nieuwe collectie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flubberboot

Berichten: 2992
Geregistreerd: 14-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 21:56

Lisaizo schreef:
Jaa dat zou ook kunnen. Ik vind van ES de orchid bloom echt prachtig. Die wil ik al heel lang haha

Ik zeg doen <<) Heb ik ook gedaan terwijl ik nog niet kan rijden _O- Heb hem net binnen en hij is echt mega gaaf!!!

Ik ben benieuwd dan naar andere kleuren van equito. En met deze prijzen ga ik toch wachten op dikke korting :') Vooral als ik lees dat ES betere kwaliteit is en bijna dezelfde prijs... Nee dankje, dan toch liever ES.

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 22:02

Haha ja alleen het probleem zit hem niet echt in dat ik nog niet kan rijden, maar meer in dat de dierenartskosten al zo oplopen haha. Moet de rekeningen nog krijgen. Maar ga uit van wel rond de 800 euro :')
Dus dat dekje moet toch nog maar even wachten haha.

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 22:04

Alleen zo jammer dat de korting van hypostore eigenlijk nooit geldt op ES... dan is het prijsverschil van Equito met korting toch wel weer zo'n 25 euro

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 22:27

Ik zie net dat hij ook niet meedoet met de dressage week.. Je zou Hypostore nog kunnen mailen of bellen om te vragen of de Orchid Bloom ook met korting weg gaat (als je dressuurdekjes hebt en je het geld nu nog kunt missen), in het ES topic was iemand die een kleur wilde waar geen korting op zat, die heeft Hypostore gemaild en dat dekje alsnog met korting gekregen..

Ik twijfel zelf nog steeds over de Emerald.. Ik heb hem in full jump, maar dressuur ligt mooier ben ik achter gekomen.. Maar eigenlijk heb ik al te veel gekocht.. Als ik hem koop moet mijn full jump wel weg, en meestal verkoopt ES ook wel goed, maar dan zul je net zien dat ik hem niet kwijt word en dat gaat mijn bankrekening niet leuk vinden..

ivy_power89

Berichten: 5870
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 22:43

Ik heb vip level bij ruitergoed, dan is dekje voor mij wel wat goedkoper. Maar ik twijfel enorm voor die mint vanwege het randje....

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 22:47

Ja, dat snap ik.. De mint vind ik op zich wel een mooie kleur, maar vanwege die rand gaat hij er bij mij zeker niet komen.

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 03:13

Ik heb springdekjes haha. Je kan ook eerst kijken of het lukt om het dekje te verkopen en daarna een nieuwe kopen? Of kijken of je zelf ook via marktplaats er nog goedkoper aan kan komen.

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 03:28

Ik laat het eerst zo denk ik, het is niet zo dat springdekjes helemaal niet mooi staan. Ik heb ze er vele jaren onder gehad en ik ben er altijd tevreden mee geweest, dus eigenlijk moet ik helemaal niet zeuren :+ Alleen dan zie ik dat dressuur toch mooier lijkt en dan wil ik het liefst direct alles weer vervangen.. _O- Dus mijn Emerald en Midnight Blue blijven eerst in full jump, en de Equito dekjes (op 2 na die wel dressuur zijn) en de andere dekjes ook :j

Is er ook een Facebook verkoopgroep voor Equito? Op Marktplaats gaat het niet echt hard met de verkoop, ik heb nog steeds de Navy Rose Gold en de Plum Rose Gold erop staan. €40 vaste prijs exclusief verzendkosten leek me toch ook wel een nette prijs, of heb ik dat mis? Ik wil ze ook niet weggeven, dan houd ik ze liever..

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 03:33

Haha jij bent ook al zo lekker vroeg in de ochtend.

Ja ik snap dat je dan gelijk het liefst alles wilt vervangen, maar als de spring ook mooi ligt zou ik het eerst zo laten ja.

Ik vind 40 euro inderdaad een prima prijs hoor. De plum rose gold is ook gewoon nog 73 euro bij equito.

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 06:14

Ja, precies. En de Navy Rose Gold kost ook 73 euro zag ik op de website van Ruitergoed.. Maar ook de oude kleuren die weer terugkomen kosten nu dus 78 euro, de Royal Blue kost ook 78 euro..

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 06:15

Ja... echt jammer dat ze nu zo duur worden. Denk dat veel mensen dan toch kiezen voor ES of PS.

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 07:01

Ja, op deze manier kies ik inderdaad wel liever voor ES, tenzij ik ergens 20% - 25% korting kan krijgen op Equito..

Coshina

Berichten: 70
Geregistreerd: 23-01-18
Woonplaats: Middelburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 20:57

Ik kom mij hier ook eens melden! Heb voornamelijk ES en PS dekjes. Maar inmiddels is mijn 2de equito dekje onderweg.
De eerste was pool party en de frosty mint haal ik morgen op.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel! Afbeelding

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 21:00

Wat een leuk paardje heb je! Die frontriem staat wel heel mooi bij de pool party!

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:08

Coshina schreef:
Ik kom mij hier ook eens melden! Heb voornamelijk ES en PS dekjes. Maar inmiddels is mijn 2de equito dekje onderweg.
De eerste was pool party en de frosty mint haal ik morgen op.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel! [ [url=m/uAGMIM.jpg]Afbeelding[/url] ]


De Pool Party is ook zo mooi <3 Ik ben ook benieuws naar de foto's van de Frosty Mint als je hem straks hebt! :)

Nynkex01
Berichten: 1131
Geregistreerd: 05-07-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 23:11


Fly_high

Berichten: 3333
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 13:51

Ik vind Equito juist mooier dan ES :o alleen blijft het balen dat ze zo weinig dekjes met navy randjes hebben, dan sluit het niet zo aan bij de rest van mijn spullen.

Peony pink, meisjeskleurtje op een hele stoere jongen :D

Afbeelding

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 13:54

Wat een knapperd!

maessie

Berichten: 5777
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 20:31

Staat mooi FlyHigh!

Ik kwam deze net tegen, vind m wel gaaf!
Afbeelding

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 21:35

Fly_high schreef:
Ik vind Equito juist mooier dan ES :o alleen blijft het balen dat ze zo weinig dekjes met navy randjes hebben, dan sluit het niet zo aan bij de rest van mijn spullen.

Peony pink, meisjeskleurtje op een hele stoere jongen :D

[ [url=m/W8kvWF.jpg]Afbeelding[/url] ]


Knap paard! <3 De kleur staat hem ook goed hoor, mijn stoere jongen heeft ook twee roze dekjes :D De Equito Rose Gold en een roze Dotibel :D Moet kunnen! Ik vind Equito misschien ook wel mooier dan ES qua hoe ze eruit zien (ligt wel aan de kleur), maar ik vind ES fijner omdat ze toch net iets dikker zijn, iets minder hard en toch sneller drogen dan Equito. Dus daarom zal ik voor die prijs sneller ES kopen dan Equito..

maessie schreef:
Staat mooi FlyHigh!

Ik kwam deze net tegen, vind m wel gaaf!
[ [url=m/BEzbeR.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is dit weer een nieuwe? Die vind ik wel gaaf! Ik dacht eerst dat het de Teal was, maar volgens mij is deze groener?

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 21:43

Hij lijkt op de forest green bronze die ik heb. Alleen hij lijkt hier op de foto lichter en glimmend. Misschien een update? Afbeelding

maessie

Berichten: 5777
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 21:48

Ooh dat zou best eens kunnen, had hem nog niet eerder gezien, maar weet niet of t een nieuwe of oude is.

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 21:51

Vind m op jouw foto wel iets anders lijken. Daar lijkt hij glimmend. Bij mij is hij gewoon mat.

Texas02

Berichten: 4766
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 21:54

Deze van de foto van maessie lijkt glimmend inderdaad. De oude Forest Green had ik al een keer op Marktplaats gezien maar toen niet gekocht omdat hij niet glimmend was. Ik ben alleen wel benieuwd of hij heel anders is dan de ES Emerald, want die kan in bepaald licht ook de kleur van de foto hierboven hebben..

Lisaizo
Berichten: 90
Geregistreerd: 16-10-21

Re: Equito nieuwe collectie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-22 21:55

Is de emerald niet veel donkerder?