Ik heb net maat 6'3 besteld voor €140,- gloedje nieuw! Komt aankomende maand. Wel met 2 jaar garantie gelukkig.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaime_ schreef:Ik ben me ook een beetje aan het verdiepen in de therepeutische dekens, maar ben nog erg in twijfel. Uberhaupt of dergelijke dekens wel écht effect hebben.. Maar daarnaast ook welke voor mij geschikt zou zijn.. De Bucas valt denk ik af voor ons omdat die pasvorm tot nu toe gewoon nooit mooi is bij mijn ponies. Lees toch ook best wat negatiefs en gebrek aan werking. Rambo ligt wel mooi op ze, maar heb nog te weinig ervaringen over die ionic gelezen.
is dit de BOT deken die sommige hier bedoelen? https://www.horsefitshop.nl/deken-back- ... colorId=78
Balou_k schreef:Ik sta op het punt de Recuptex light te bestellen, maar wil weten hoe de maten vallen.
Van HorseWare heeft ze maat 185, maar ik heb gehoord dat de Bucas toch behoorlijk anders uitvallen?
Stamper schreef:Balou_k schreef:Ik sta op het punt de Recuptex light te bestellen, maar wil weten hoe de maten vallen.
Van HorseWare heeft ze maat 185, maar ik heb gehoord dat de Bucas toch behoorlijk anders uitvallen?
Mij is aangeraden gewoon de maat van Rambo aan te houden, en dat zit perfect.
Moet de recuptexgedeelte de huid raken? Zag bij iemand dat dat niet het geval was, dus begon het me af te vragen.
CK88 schreef:Stille meelezenaan de hand van dit topic deze besteld:
https://hypostore.nl/rambo-ionic-fleecedeken.html
In maat 190, normaal heb ik 195 maar van Rambo meestal de tussenmaat. Wie had deze ook? Wat ik heb er 1 in het topis voorbij zien komen maar die was volledig van fleece, hier staat fleece binnenkant en gladde buitenkant, ook geschikt als onderdeken?
Tevens een master regendekentje mee besteld, weet iemand of die halzen groot of klein vallen heb nu een L genomenbedankt alvast voor jullie antwoord!
KAbriogirl schreef:CK88 schreef:Stille meelezenaan de hand van dit topic deze besteld:
https://hypostore.nl/rambo-ionic-fleecedeken.html
In maat 190, normaal heb ik 195 maar van Rambo meestal de tussenmaat. Wie had deze ook? Wat ik heb er 1 in het topis voorbij zien komen maar die was volledig van fleece, hier staat fleece binnenkant en gladde buitenkant, ook geschikt als onderdeken?
Tevens een master regendekentje mee besteld, weet iemand of die halzen groot of klein vallen heb nu een L genomenbedankt alvast voor jullie antwoord!
Ohh daar ben ik heeeel benieuwd naar!! Wanneer krijg je hem? Houd ons op de hoogte!! Nette prijs ook ;o))
DeniesRos schreef:Goedemorgen Bokkers,
Ik heb sinds vandaag de recuptex deken aangeschaft en was erg benieuwd.
Ik heb de deken zo juist uit de verpakking gehaald.(besteld via internet)
Maar ik zie dus dat de deken totaal geen magnetische gedeeltes op de rug heeft zitten?
Ben ik nou blond of klopt dit ??
KAbriogirl schreef:DeniesRos schreef:Goedemorgen Bokkers,
Ik heb sinds vandaag de recuptex deken aangeschaft en was erg benieuwd.
Ik heb de deken zo juist uit de verpakking gehaald.(besteld via internet)
Maar ik zie dus dat de deken totaal geen magnetische gedeeltes op de rug heeft zitten?
Ben ik nou blond of klopt dit ??
Je bedoeld die door gestikte naden op de rug? Dat is alleen in de *normale* uitvoering ik denk dat jij de light hebt dan.
Op je andere vragen niet echt een antwoord ik heb die van mij ook nog maar kort en heb hem steeds voor en na het rijden op gehad zo'n 3x per week en daarna een keer een hele nacht, bij ons geen enkel verschil te merken.