Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mindful schreef:Leuk model kitty, heeft wel iets vind ik, nekeer wat anders. Wanneer ga je testenen foto's maken?
pmarena schreef:Ha fijn dat hij er al is
Ja dat het zo over de fork / pommel heen zit is wel typisch, maar dat zit nu eenmaal het beste om de dijwrongen op de juiste plek te krijgen en toch nog de schoft goed vrij te houden
Leuk hè zo dat sample stukjes boek
pmarena schreef:Ja dat is het gekke, zo op de foto vind ik het er wel acceptabel uit zien eigenlijk... iets kleiner is altijd mooier, maar als je dit zo ziet dan is dat nou niet dat ik denk "dat moet je niet doen".... dit moet gewoon kunnen, zo rijden er behoorlijk wat probleemloos rond, die nu eenmaal een korte pony hebben en waarvoor allerlei andere zadels niet werken.
cherell0 schreef:wat een leuk zadel , ben heel benieuwd naar een foto op je poony.
en dat boekje lijkt me zo leuk, ik vind dat soort dingen echt geweldig en zou ze over 100 jaar nog op de plank hebben staan
raya00 schreef:@Loeretteee, wat een onwijs leuke pony! En ik vind jij in combi met je pony helemaal niet zo gek, maar de barefoot wel erg veel zadel. Niet zozeer aan de achterkant, maar aan de voorkant eigenlijk.
Komt ook door de singelplek in combi met de singelstoten; het zadel komt zo erg ver richting/over de schouder.
Bij mijn eigen haflingermerrie vallen een aantal barefoots die we hebben geprobeerd ook ongeveer zo, en zij geeft echt duidelijk aan daar niet blij van te worden. Dat is hier de reden geweest om over te stappen naar een ander zadel.
@Kitty, wat gaaaf! Ik vind hem in fur-versie mooier, maar ben wel heel erg benieuwd hoe hij er in het echt en op een paard uitziet zeg!
Ik ben hier nog in de 'oriëntatie-fase' en lekker aan het uitproberen met mijn net zadelmakke madame.
In dit stadium is al het oefenen met zadels een leermoment, dus dat is heel welkom en leuk!
Vorige week mochten we de Notting Hill even proberen:
[ Afbeelding ]
Tot nu toe ligt de ghost duidelijk het mooist en het meest stevig op haar.
Jackytje schreef:@Duhelo, is de wollen Burioni/Torsion dan niets voor jou? Die is niet zo stijf denk ik. (Enkel aan de inlages is het wat steviger, maar dat is logisch denk ik) Ik ben er alleszins tevreden mee.
Duhelo schreef:Jackytje schreef:@Duhelo, is de wollen Burioni/Torsion dan niets voor jou? Die is niet zo stijf denk ik. (Enkel aan de inlages is het wat steviger, maar dat is logisch denk ik) Ik ben er alleszins tevreden mee.
ik dacht inderdaad aan iets met wol voor de oudste merrie. Maar liefst zonder inlages omdat de SS een boomzadel is met neopreen kussens. Een wat dikkere / wollerige vulling in de pad is wel fijn, maar geen aparte dingen, dan zit ik weer meer vast met de kussens laten aansluiten op de inlages en dat wil ik niet.
Jackytje schreef:Duhelo schreef:Jackytje schreef:@Duhelo, is de wollen Burioni/Torsion dan niets voor jou? Die is niet zo stijf denk ik. (Enkel aan de inlages is het wat steviger, maar dat is logisch denk ik) Ik ben er alleszins tevreden mee.
ik dacht inderdaad aan iets met wol voor de oudste merrie. Maar liefst zonder inlages omdat de SS een boomzadel is met neopreen kussens. Een wat dikkere / wollerige vulling in de pad is wel fijn, maar geen aparte dingen, dan zit ik weer meer vast met de kussens laten aansluiten op de inlages en dat wil ik niet.
Ik weet dat Torsion ze zonder inlages ook heeft. Wellicht kan je die eens proberen?
Duhelo schreef:Jackytje schreef:@Duhelo, is de wollen Burioni/Torsion dan niets voor jou? Die is niet zo stijf denk ik. (Enkel aan de inlages is het wat steviger, maar dat is logisch denk ik) Ik ben er alleszins tevreden mee.