Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als hij maar vrijdag er was voor de volgende mensen haha dus tja..

dubbele vpsloze inlages en 1 stel vpsinlages, want ik was nog steeds niet tevreden over de zweetafdruk. Maar nu zijn we zover, een prachtige strook vrij én de truc met het halstertouw hebben we met gemak doorstaan 
) en eens te kijken hoe het met die er bij gaat. Zweetafdruk voor nu acceptabel, maar die halstertouwtest... Ik heb het idee dat het nog niet goed genoeg is
(eeuwige perfectionist hier
)
Wel een gaatje langer dan normaal
En ik voelde nog wel genoeg, ik heb laatste een knieblessure gehad en dit geeft op en of andere manier ietsje meer steun, ik vind het wel fijn zitten en ben nu ook geruster dat het beter ligt voor thom
(geen vps trouwens he) 
Heb ook een boomloos zadel (zat bij m'n tinker toen ik d'r kocht), maar gebruik het eigenlijk nooit. Ben van plan 'm te gaan gebruiken, maar wil eerst weten of het zadel (de pommel) wel past en kijken of er inderdaad goeie inlages in zitten, voordat ik het ga proberen. Millanka schreef:Hoe belangrijk is het dat de pommel goed past? Heb gister gepast en een L past hem (veel) beter dan die ik nu heb. Nou dacht ik dat een pommel 15 euro was, maar zie nu dat ie het dubbele is. En ik lees ook dat een beter passende pommel alleen voor het perfectioneren zou zijn.
Is een passende pommel voor het paard zelf ook veel fijner? want dan bestel ik hem gewoon, maar als het geen noodzaak is wacht ik nog even...