Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mhoogenbos schreef:Ik heb een Wow zadel gehad met 16 inch kussens en een 17 inch zitting. Dat gaat prima. Voor een ijslander zou ik kiezen voor een shallow zit en dressuur zweetbladen.
Dat ziet er dan al uit als een ijslander zadel.
MarChak schreef:Zit je zelf tenminste weer Wow, wittepit! Merk je verschil in de zin van dat je paard nu weer meer voorwaarts is? Wel bijzonder dat er nu smallere boom in gaat. Is je paard nog zo jong dat hij/zij nog zo veranderd?
Ik heb ook het oude model van Wow, maar daar zit wel een pointstrap ingebouwd in de zweetbladen.
DendroFleur schreef:Juntos vond haar ook een aardig prinsesje. Volgens mij droomt hij nog van haar.
Citaat:Bij hem gaat het nu ook weer goed met het zadel. Zat weer even te modderen omdat er een bredere boom in ging voor Pedro en ik bij hem dus een bontje moest gebruiken. Eerst ging het weer schuiven maar nu blijft hij wel weer liggen. Kan geen verklaring vinden maar ik vind het prima zo.
SanneSanne19 schreef:voor iemand die een goed zadel zoekt voor een leuke prijs kijk hier eens:
http://link.marktplaats.nl/440776668
JoesPleasure schreef:Zijn er mensen bij die kunnen vertellen of het verschil tussen een 18" en 17" een enorm verschil is of valt de zitting van een Wow gevoelsmatiger wat ruimer uit dan een standaard zadel?
Jenn_Mellow schreef:De wowfitter is pasgeleden ook bij mij geweest en hoopte eigenlijk ook dat het probleem hiermee verholpen was.
Dit is helaas niet zo![]()
Wel heb ik altijd een beetje het idee dat ik al voor een gedeelte op de lepel zit, dus waar het al schuin omhoog loopt.
Terwijl mn zitting niet te klein is.
Maris schreef:Ik singel nooit na als ik al te paard zit. Wow zadel hoeft namelijk niet mega strak te worden aangesingeld.