de teugels zijn gewoon leren dresuurteugels. maar de stoppertjes van de springteugel vind ik prettig om mijn contact te houden. nou hier de foto vn de croco!!! foto's zijn niet zo heel best maar dat komt omdat de iphone gewoon belabberde foto's maakt en me pown niet stil wou staan
Ook de Rossner Croco komt bij ons in het assortiment dus we zijn net als bij de lak dringend op zoek naar mooie duidelijke detail foto´s die we op onze site kunnen en mogen zetten.
Maakt niet uit ik heb in alle kleuren dekjes en 3 veschillende kleuren paarden dus altijd 1 bij wie de kleur staat vandaar dus dat ik geen kleur erbij heb gezet Oh maar de maat is cobof een full
Ik heb hem ook besteld, en hoop die zo snel mogelijk binnen te krijgen
CCCCC
Geplaatst: 06-06-11 18:04
Ik vraag me af, valt dit hoofdstel groot of klein, of normaal? Ik wil hem erg graag bestellen, mijn Fjord heeft een groot hoofd. (101 cm van bakstuk tot bakstuk tot het bit) en frontriem van 43 cm. Dan moet ik gewoon een Full hebben denk ik, of niet?
@Plientje: Wat voor een zadel heb jij er bij? Ik heb een zwarte wintec, maar ik vind de croco zo super gaaf. Ben alleen bang dat het niet mooi zal staan..
Ik vind het hoofdstel normaal vallen. Ik heb het Rossner lak hoofdstel in het zwart maat cob. Moet je even kijken wat voor hoofd mijn haflinger heeft in mijn profiel, om te vergelijken met je fjord.
plientjedres
Geplaatst: 06-06-11 19:27
gewoon een zwarte kiefer ik vind de full ook gewoon een full