Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yellomofoon schreef:een vriendin van mij heeft net een zadel besteld, kostte 2800 euro, ze moet ongeveer 3x per halfuur afstappen omdat haar onderlegger gewoon wegglijdt, de WoWzadelmaker is al 2x opnieuw geweest (en ze heeft hem sinds begin deze maand, of eind vorige maand) en nu zegt de zadelmaker gewoon dat dat niet is aan te passen omdat het paard haar singelplaats heel erg naar voren ligt en haar zadel naar voor trekt...
Had ze dat niet eerder moeten zien vooraleer ze uberhaupt een zadel afrekende van 2800 euro?! vindt het belachelijk gewoon, nu raadt ze ook nog een H-singel aan, natuurlijk, nog eens 200 en zoveel euro meer...
Ik ben overigens nog altijd super tevreden met mijn WoW, en deze komt ook van dezelfde zadelmaker
Schangah schreef:Yellomofoon schreef:een vriendin van mij heeft net een zadel besteld, kostte 2800 euro, ze moet ongeveer 3x per halfuur afstappen omdat haar onderlegger gewoon wegglijdt, de WoWzadelmaker is al 2x opnieuw geweest (en ze heeft hem sinds begin deze maand, of eind vorige maand) en nu zegt de zadelmaker gewoon dat dat niet is aan te passen omdat het paard haar singelplaats heel erg naar voren ligt en haar zadel naar voor trekt...
Had ze dat niet eerder moeten zien vooraleer ze uberhaupt een zadel afrekende van 2800 euro?! vindt het belachelijk gewoon, nu raadt ze ook nog een H-singel aan, natuurlijk, nog eens 200 en zoveel euro meer...
Ik ben overigens nog altijd super tevreden met mijn WoW, en deze komt ook van dezelfde zadelmaker
Ik had hetzelfde probleem. Gebuik nu de BR techno dekjes. Blijven super liggen!
Yellomofoon schreef:een vriendin van mij heeft net een zadel besteld, kostte 2800 euro, ze moet ongeveer 3x per halfuur afstappen omdat haar onderlegger gewoon wegglijdt, de WoWzadelmaker is al 2x opnieuw geweest (en ze heeft hem sinds begin deze maand, of eind vorige maand) en nu zegt de zadelmaker gewoon dat dat niet is aan te passen omdat het paard haar singelplaats heel erg naar voren ligt en haar zadel naar voor trekt...
__Laura schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er in de (sub) top rijdt met een wow?
Want als het zoveel beter is dan andere zadels (kieffer, stubben, etc) neem ik aan dat juist de ruiters in de hogere klassen hier mee zouden rijden?
steinstein schreef:__Laura schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er in de (sub) top rijdt met een wow?
Want als het zoveel beter is dan andere zadels (kieffer, stubben, etc) neem ik aan dat juist de ruiters in de hogere klassen hier mee zouden rijden?
Van de week zat ik de grand prix te kijken wat afgelopen donderdag werd uitzonden en daar zag ik toch Wow`s voorbij komen.
Hier in NL rijdt Laurens van Lieren ermee
Maris schreef:probleem van de schuivende dekjes is idd wel bekend bij de wow zadels. In een dekje met rubbere strip erop lijkt wel een goede oplossing.
Hihi, Marjolein heeft het dus druk met jullie !
Voor een nieuw zadel moet je best veel beslissen. welke leer soort, welke kleur, welk randje ( of niet ), welk zweetblad, welke zitting, welke kussens. Pfff. Maar wel leuk !