Het lijkt me dan sterk dat ze dan nu een litteken ervan krijgt!
Zadel heb ik er gewoon even zo opgelegt, ligt niet super en is ook niet aangesingeld. Vind het wel heel knap dat je vanaf die foto kunt zien dat mijn zadel niet lekker ligt
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xPassion schreef:Toen ik ze in de winkel zag liggen was ik eral niet onder de indruk van.
behalve van de prijs dan..
Ik ergerde me alleen al aan het feit dat er geen singellus aanzit.
Hoe gek is het dan dat het dekje gaat schuiven en er idd drukplekken ontstaan.
Zou iemand als anky toch moeten weten..
MISTRAL94 schreef:xPassion schreef:Toen ik ze in de winkel zag liggen was ik eral niet onder de indruk van.
behalve van de prijs dan..
Ik ergerde me alleen al aan het feit dat er geen singellus aanzit.
Hoe gek is het dan dat het dekje gaat schuiven en er idd drukplekken ontstaan.
Zou iemand als anky toch moeten weten..
Bij een goed passend zadel blijven de dekjes ook liggen dus als je dekje zonder lussen gaat schuiven moet je je zadel eens kritisch laten bekijken. Waarom kiezen mensen altijd de weg van de minste weerstand? Het is altijd makkelijker om het op het dekje af te schuiven dan op het zadel. Jammer hoor
) 
.
) dan dus niet zulke dekjes kopen. doe je dat wel is het alsnog je eigen fout, je kiest er immers zelf voor om het toch te doen
. beetje sneu voor het paard naar mijn mening. MISTRAL94 schreef:Een zadel laten controleren is er niets aangepast dan? Ik blijf erbij als een zadel goed past schuift er niets. Niet bij een rond paard, niet bij een paard met een lage schoft en niet bij een paard met een hoge schoft.

_Skess_ schreef:Hierbij de foto's van het litteken, met en zonder zadel. Het was met zadel lastig om een foto te maken, maar zoals je kunt zien zit de plek onder het zadel op de ruggengraat en zit het zadel niet op de witte plek. Het ligt dus in geen enkel geval aan het zadel ( dit is ook uitvoerig gecontroleerd)
http://img73.imageshack.us/img73/5538/sn150238qj5.jpg
http://img505.imageshack.us/img505/1748/sn150257ld3.jpg
_Skess_ schreef:Maar het is toch wel heeeel erg onwaarschijnlijk dat een paard pas na een half jaar een litteken krijgt van 3 weken een deken op hebben? Lijkt mij nogal sterk namelijk...
Daarom denk ik dat het van de Anky pad komt, omdat ik toen ik ze belde hoorde van de medewerkster dat het wel vaker voorkomt dat mensen dit hebben....