)verder vind ik HH ook wel mooi en fijn dekje
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
een hh block, een anky ocean, en een anky nepperd
Ik vind BR een goeie kwaliteit niet te dik en niet te dun en er is genoeg keuze in . Bij Eurostar ook hele goeie kwaliteit en ook goeie zweetopname alleen vind ik de pad wel wat aan de dikke kant , maar voor de rest ook een top merk
trustHim schreef:Ik ben vooral benieuwd naar het favoriete merk en waarom? Welk merk vind je absoluut slecht en waarom?
Citaat:Wat betreft vooroordelen: in het andere topic kwamen beweringen naar voren dat er soms veel geld wordt uitgegeven aan setjes en die mensen dan wel met slecht passend zadel rijden, of andersom met goedkope dekjes en slechtpassend zadel omdat ze er geen geld aan uit willen geven. meningen?
) paard. Een aantal dekjes liggen super en een aantal schuiven er onder door. Gek genoeg zijn dit vaak de duurdere dekjes. Zadel blijft dat keurig op zijn plek liggen.
) 
Mooi voorgevormd, leuke kleurtjes, en ideaal in gebruik! Vooral door de klitteband lusjes op de plaats waar de singel zit. Ideaal! Br vind ik ook erg fijn!Sodeletuut schreef:ook is het stukken beter dat hij??

Ilsemarie schreef:Ik ga voor de PK-pads! En dan als hoofdreden dat ze in de rug niet recht zijn en daardoor mooi onder het zadel liggen. Bovendien blijven ze in de was ook heerlijk en nemen ze goed zweet op. Ik hoef niet anders meer
maar daar ben ik gek op! 
Roelke_ schreef:Ik ga voor de dekjes van scapaMooi voorgevormd, leuke kleurtjes, en ideaal in gebruik! Vooral door de klitteband lusjes op de plaats waar de singel zit. Ideaal! Br vind ik ook erg fijn!
Ik heb ook anky's gehad, vond ze altijd erg fijn in gebruik. Toch bleef ik altijd een beetje zitten met het feit dat ze niet voorgevormd zijn. Ik heb ze weggedaan, voor de merrie die ik nu rijd zijn ze ook te lang en gaan ze schuren.